ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הזמיר החדש מבית ורדיגר

בחירת הלחנים והעיבודים המוקפדים מלמדים שורדיגר הצעיר, לא נושא את שם משפחתו לשווא. שרולי ורדיגר הבן של מנדי שהוא האח של MBD ובן הדוד של יידל מציג אלבום חדש. להאזנה.

בני דודים מזמרים. שרולי ויידל
בני דודים מזמרים. שרולי ויידל

קשה לעקוב אחרי כל מה שקורה מוסיקלית ואצל מי, בעת האחרונה במשפחת ורדיגר. רק בימים אלה מתארח ומככב MBD בשני אלבומים חדשים, בנו יידל חוגג את האלבום "לב אחד" שיצא בחודשיים האחרונים, דודו של יידל – מנדי, השיק לאחרונה את האלבום המחודש והמרשים של יוסל'ה רוזנבלט. כעת מגיע תורו של ישראל (שרולי) בנו של מנדי, להשיק את אלבום הבכורה שלו "בית נאמן בישראל".

שרולי וגרשי מושקוביץ עמלו כשנה על האלבום. הקול המיוחד, הגישה המקצועית, בחירת הלחנים והעיבודים המוקפדים מלמדים שורדיגר הצעיר, לא נושא את שם משפחתו לשווא. שיר הנושא באלבום הולחן ע"י מוטי אילוביץ – כוכב עולה שהספיק להלחין לאמנים נחשבים כמו ליפא ושלמה טויסיג, אך כאן מדובר בלחן הראשון שהוא מוציא לשוק, שהולחן לחתונתו - עצמו. מלחינים נוספים באלבום: יוסי גרין, פינקי וובער, ברוך לוין, ליפא שמלצער, משולם גרינברגר, שרגא גשטטנר, שאולי ברך ואחרים. על העיבודים חתום יהושע פריד.

מי שנחשב להבטחה הענקית בתחום ההפקה המוסיקלית החסידית בארה"ב, יוסי טיברג שהפיק את "בית נאמן בישראל", הקים לאחרונה בית הפקה משלו, טים הפקות- יוסי טיברג וגרשי מושקוביץ, מבטיחים להעלות את המוסיקה החסידית החדשה, לרמות מקצועיות שלא היו עד כה נחלת הכלל.

הפצה בישראל: גרינטק

קישורים:
בית נאמן בישראל - ישראל ורדיגר
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד