י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

סניף חדש בנתיבות ל'הצלה ישראל'

ראשי 'הצלה ישראל' יחד עם ראשי הסניפים מרחבי הארץ, התכנסו במוסדות נשיא הארגון, הרב יעקב ישראל איפרגן, לקראת השקת סניף חדש בנתיבות

הרב איפרגן  נואם באסיפה
הרב איפרגן נואם באסיפה

אתמול [ב] בשעות הצהריים התכנסו אל נתיבות הדרומית עשרות ראשי הסניפים של 'הצלה ישראל' מרחבי הארץ, לטקס צנוע ומרשים של השקת סניף ומוקד מתנדבים חדש בעיר נתיבות.

האירוע אף היווה מפגן אחדות מרשים של ליכוד השורות בקרב ראשי הארגון, ראשי הסניפים והמתנדבים.

יו"ר 'הצלה ישראל', דוד גרינוולד, פתח את דבריו בכבוד אכסניה וביקש להודות לכבוד הרב איפרגן, התורם ומשקיע מזמנו היקר מקשריו הענפים ויכולתיו הרבות למען הארגון והצלת חיים.

אחריו נשא דברים מנכ"ל 'הצלה ישראל', ישראל צישינסקי, שנתן סקירה מקיפה על כל הנעשה בארגון מבחינה כלכלית וביצועית בחודשים האחרונים והציג את האסטרטגיה ואת תוכניות ההתפתחות להמשך. בדבריו גם דיווח בשמחה למתנדבים כי בשבוע האחרון הוזמנו על ידי הארגון 10אופנועים חדישים ומשוכללים. אופנועים אלו הינם יקרים משוכללים ומאובזרים הרבה מעבר לאופנועים בהם עשו המתנדבים שימוש עד כה.

בדבריו גם שיבח המנכ"ל את ראשי הארגון ובראשם אנשי המשרד: מנכ"ל התפעול הארצי שמשון גרוסברגר, מנהל יחידת האופנועים עזריאל וויס, ומנהל הרכש יעקב גולדהבר, ומעל כולם היו"ר דוד גרינוולד. הממלאים איש איש את חלקו במסירות נפלאה. הוא גם הודה לראשי הסניפים העושים את מלאכתם נאמנה למען הצלת חיים במסירות נפש ובהתנדבות מלאה, על שהשקיעו מזמנם וטרחו להגיע לאירוע בנתיבות.

דבריו של נשיא הארגון, הרב איפרגן, נשמעו בקשב רב. הרב חרז כדרכו את דבריו ואת המסרים שביקש להעביר בדברי תורה וגימטריאות המיוסדות על אדני הקבלה. בדבריו העביר מסר ברור כי הוא עומד ויעמוד מאחורי כל פעילות הארגון וכי הוא מתכוון לפתחו ולהצעידו לפריסה משולמת בכל ישוב ועיר בישראל כאשר כל מתנדב יקבל את כל הציוד החדיש הנדרש בכדי להיות ערוך להצלת חיים מהירה ויעילה בכל שעת חירום שלא תבוא.

משתתפי האירוע התרגשו מאוד מהמפגש המיוחד והודו לרב איפרגן על העידוד העזרה והתמיכה לו הם זוכים ממנו מאז פרס את חסותו על הארגון הגדול.

עם צאת הרב וסיומו הרשמי של האירוע. המשיכו המשתתפים עוד שעה ארוכה בישיבת עבודה עניינית ומלוכדת. כאשר ראשי הסניפים מלבנים בצוותא עם ראשי הארגון את כל הלבטים העולים בעשייה היום יומית והעשירו זה את זה מנסיונם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד