י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

סערה במפד"ל: שקדי הביע תמיכה בפרוש

שמואל שקדי, סגן ראש עיריית ירושלים מטעם המפד"ל, הפורש מתפקידו בסוף הקדנציה, הכריז על תמיכה בפרוש. במפד"ל זועמים: "שקדי הוא אדם פרטי. הסיעה לא הביעה דעה. זהו מעשה לא ראוי"

"הוא המועמד הנכון". המכתב מעורר הסערה
"הוא המועמד הנכון". המכתב מעורר הסערה

למרות שבסיעת המפד"ל הוחלט שלא להביע תמיכה באף אחד מהמועמדים לראשות העיר, החליט סגן ראש עיריית ירושלים מטעם המפד"ל, שמואל שקדי, הפורש מתפקידו בסוף הקדנציה הנוכחית להביע תמיכה במאיר פרוש, המתמודד על ראשות העיר ירושלים.

במכתב שפרסם שקדי, הוא כותב: "מהניסיון שצברתי במשך השנים, אין לי ספק כי מאיר פרוש, הוא המועמד הנכון והמתאים ביותר לתפקיד החשוב של ראש עיריית ירושלים. במהלך העשייה המשותפת התוודעתי לרצינות הרבה, הירידה לפרטים, נגישותו לציבור ועשייתו רבת הפעלים המתעלה מעל שיקולים מגזריים. אני סמוך ובטוח כי יכולת העשייה של פרוש, ניסיונו העצום בשטח המוניציפאלי יביאו תקופה של פריחה שגשוג והתקדמות עצומה לירושלים. בקדנציה הקרובה תהיה תחושה שיש בעל בית רציני ששומר על האינטרסים האמיתיים של העיר וכלל תושביה למגזריהם השונים".

בסיעת המפד"ל זועמים על הפירסום. הרצל יחזקאל, מתמודד בסיעת המפד"ל ברשימה לעיריית ירושלים, אומר ל'בחדרי חרדים': "שקדי לא מייצג את סיעת המפד"ל. הוא סיים את תפקידו בעירייה. הוא אדם פרטי. אני חושב ששקדי היה צריך לכבד את החלטת הסיעה ולא להתבטאות בנושא הבחירות. אבל היום בתור אדם פרטי, הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. אנחנו כסיעה נותנים חופש הצבעה לבוחרים שלנו, ומרכזים את המאמצים בהבאת בוחרים נוספים לרשימתנו".

• איך אתה מעריך את אחוזי ההצבעה לפרוש במגזר הדתי-לאומי?

"הוא מתחזק מאוד. הוא עובד נכון. הציבור הדתי לאומי בבסיסו מעדיף לראות בראשות העיר יהודי שומר תורה ומצוות. וזו הסיבה שתמכנו בלופליאנסקי בבחירות האחרונות. מה שקרה, שהתאכזבנו מאוד מההתנהלות שלו כלפי הציבור הדתי-לאומי, ועכשיו אנחנו עושים חושבים. אמרתי לפרוש את הדברים. אני חושב שבתחילת המירוץ 75% מהציבור הדתי-לאומי תמך בברקת. היום זה הצטמצם ועומד בערך על כ-60%. אין ספק שפרוש מחזק את כוחו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד