י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בחירות תשס"ט: ובחרת בחיים

זה חוזר על עצמו בכל מערכת בחירות מחדש: פעילי המפלגות השונות מסכנים עצמם בטיפוס על עמודי חשמל ובמעבר פזיז ומסוכן בין הכבישים הסואנים כדי לתלות שלטים. 'איחוד הצלה': "החיים קודמים לכל"

הושחת. שלט בחירות של מטה פרוש בירושלים. צילום: יוסי שחר
הושחת. שלט בחירות של מטה פרוש בירושלים. צילום: יוסי שחר


הבחירות המוניציפאליות הקרובות ברחבי הארץ, גורמות למתח רב בקרב המטות של המועמדים השונים. בין הפעילים ניכרת תחרות של ממש מי יצליח לתלות את כרזות מפלגתו במיקומים הבולטים ביותר. וכך, במקרים רבים מסכנים את עצמם פעילי הבחירות בטיפוס על עמודי חשמל, על אנטנות גבוהות או על גגות, וכן בטיפוס על הרים ובמעבר פזיז ומסוכן בין הכבישים הסואנים.

בימים שנותרו עד מערכות הבחירות, ולקראת יום הבחירות עצמו, במהלכו צפויה הפעילות להגיע לשיאים חדשים, פונים בארגון "איחוד הצלה" לכלל פעילי הבחירות מקרב כל המפלגות, בקריאה להגביר את הזהירות ולהקפיד על כללי הבטיחות, ובכך למנוע סכנה.

"כולנו מעוניינים שהנציג שאנו מאמינים בו ייבחר וכך גם המפלגה, אבל החיים שלנו קודמים לכל", אומר ירח טוקר, דובר "איחוד הצלה".

בארגון אומרים כי הסכנה בטיפוס על עמודי חשמל היא מיידית ומסוכנת, כך גם הטיפוס על גגות מסוכנים. ב"איחוד הצלה" מזכירים כי במערכת הבחירות הקודמת נהרג פעיל בחירות שחצה את הכביש, כדי לתלות כרזות בחירות ונפגע מרכב חולף.

"אנו מקוים כי מערכת הבחירות הנוכחית תסתיים ללא אסונות, כאשר הקריאה הטבעית ביותר שלנו לפעילים היא: ובחרת בחיים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד