ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

למכירה: עותק 'ניו יורק טיימס' ב-400 דולר

האמריקאים רצו מזכרת מהיום ההיסטורי של בחירת הנשיא השחור ורוקנו את דוכני העיתונים. באתר אי.ביי הציעו קונים מאות דולרים תמורת גיליון למזכרת

ניו יורק טיימס. צילום:ויקפדיה
ניו יורק טיימס. צילום:ויקפדיה

ניצחונו ההיסטורי של ברק אובאמה בבחירות הזניק את מכירות העיתונים בארה"ב, כך מדווח "לוס אנג'לס טיימס". לפי העיתון, ביום אחרי שנבחר לראשונה נשיא שחור לארה"ב, נחטפו העיתונים מהדוכנים, ובכמה נקודות מכירה נוצר אף מחסור.

העלייה נרשמה בתפוצת כל העיתונים, החל מ"יו.אס.איי טודיי" היוצא בפריסה ארצית, ועד לעיתונים מקומיים.

רבים מהמוציאים לאור זיהו את פוטנציאל המכירות, והוציאו מהדורות מיוחדות לאספנים. כך, מדווח הלוס אנג'לס טיימס, היה אפשר לרכוש את העמוד הראשון והממוסגר של השיקגו טריביון תמורת 99 דולר.

עותק בודד של ה"ניו יורק טיימס" מאתמול נמכר באיביי תמורת 249.99 דולר, ועותק אחר של אותו עיתון עדיין עומד למכירה. כרגע הוגשו 20 הצעות – הגבוהה שבהן עומדת על 400 דולר.

באטלנטה, רכש קונה יחיד 100 עותקים של הג'ורנל קונסטיטישיין המקומי, תמורת 75 סנט לגיליון, ומיד החל למכור אותם ברווח של 25 סנט.

אני חושבת שכל זה מראה שמדובר ברגע חשוב בהיסטוריה האמריקאית, ואנשים מחפשים מזכרות", אמרה ללאץ טיימס ג'וליה וואלאס, עורכת הג'ורנל קונסטיטיושיין. "עיתון מספק תחושה מאוד חגיגית והיסטורית. לדעתי מה שהאנשים רוצים יותר מהכול זה לשמור את העיתון ולהעביר אותו לילדיהם ולנכדיהם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד