ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

השעון המעורר שמעניש עצלנים

בכל פעם שאתה משתיק אותו וחוזר לנמנם - הוא תורם מחשבון הבנק שלך לפחות 10 דולר. כך תזכה גם לתרום צדקה, וגם תלמד לקום מוקדם. השעון המחנך

השעון המעורר שמעניש עצלנים

מה שהתחיל כבדיחת אחד באפריל בשנה שעברה, הפך לאחת המתנות המשעשעות, המקוריות והיעילות, הנמכרות כיום ברחבי רשת האינטרנט.

אתר הגאדג'טים ‭ThinkGeek‬ מציע למכירה שעון מעורר בעל השם המקורי ‭.SnuzNLuz‬ השם מכוון לפתגם הידוע ‭Snooze You Lose You -‬ "אתה מנמנם, אתה מפסיד" - ויצרני השעון באמת מתכוונים לכך.

על שעון מעורר שקופץ מהמיטה ומטייל בחדר עד שקמים ומכבים אותו, כבר שמענו. אבל ממציאי השעון החדש הלכו צעד אחד רחוק יותר. למי שרוכש את השעון הזה כדאי מאוד להתעורר עם הישמע הצלצול המעצבן ולא לחשוב אפילו על גניבת עוד כמה דקות שינה. שכן, בכל פעם שבעל השעון העצלן לוחץ על כפתור ה"נמנום" (שמאפשר לך לנמנם עוד כמה דקות לפני שיישמע צלצול נוסף‭,(‬ נתרם באופן אוטומטי סכום כסף שנקבע מראש לארגון צדקה - היישר מחשבון הבנק שלו.

העיקרון שעליו מבוסס השעון פשוט ביותר: חיבור רשת אלחוטי מוצפן מאפשר לשעון להתחבר לרשת הביתית שלכם, ובאמצעות התוכנה שמותקנת בשעון אפשר להגדיר מהמחשב את פרטי חשבון הבנק שלכם, אגודת הצדקה שאליה ייתרם הכסף ואת הסכום שייתרם בכל פעם. הסכום המינימלי שמאפשר השעון לתרום בכל פעם הוא 10 דולר.

האתר מציע לדאוג שאגודת הצדקה שאליה תורמים את הכסף תהיה מצויה כמה שיותר רחוק מלבכם - כך שכל לחיצה תכאב לכם בכיס ותדאג לכך ששוב לא תישארו במיטה ותאחרו לפגישה עם הבוס.

השעון היה במקור בדיחת אחד באפריל של האתר בשנת ‭.2007‬ עם זאת, רבים ראו את הרעיון כנוח ליישום, מעניין ומוצלח. הגדיל לעשות אתר ביקורות הגאדג'טים הענק ‭,Gizmodo‬ שעורכו הראשי כתב מאמר שבו הוא קרא לבעלי ‭ThinkGeek‬ להפוך את הבדיחה למציאות.

עובדי ‭ThinkGeek‬ קראו, שמעו ועשו. היום ניתן לקנות את השעון באתר במחיר של ‭39.99‬ דולר. על פי פרסומים שונים נראה כי השעון הפך לאחת המתנות הפופולריות ביותר.

השעון יכול להתחבר ליותר מ־‭1,600‬ סניפי בנקים שונים, כולל כמה בישראל.

קישורים:
מקור: מעריב
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד