י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מטה ברקת: ציידנו את הפעילים בלחצני מצוקה

במטה ברקת מזהירים: "יש מידע על תכנונים לזיופים מצד מטה פרוש. עירבנו את המשטרה והשב"כ". מטה פרוש: "סיפורי הזיופים - תוצר של פאניקה. שלא יבזבז את זמנו של הציבור במעשיות"

מטה ברקת: ציידנו את הפעילים בלחצני מצוקה



מטה ברקת בלחץ. אחרת קשה להבין את תוכן ההודעה ששיגר אמש (א) דוברו לעיתונות. בהודעה נכתב:

"מזה זמן רב מפעיל מטה ברקת מבצע סמוי שזכה לכינוי 'טוהר מידות'. ראשי המבצע גייסו מקורות במגזר הערבי ובמגזר החרדי בירושלים על מנת לאתר, למנוע ולסכל יוזמות לזיופי בחירות. למטה של ברקת זורם מידע על המטה הערבי של פרוש במזרח העיר, ולראשונה הצליחו לגייס גם מקורות הנחשבים למומחים בתחום במגזר החרדי בירושלים.

"המידע שהצטבר במטה ברקת מלמד על כוונה נרחבת לביצוע זיופים בחלק מהקלפיות במגזר החרדי. כמו כן, במגזר הערבי הצטברו ידיעות על כוונה לעשות שימוש בהימנעות הגדולה של תושבי העיר הערביים על מנת לבצע הצבעה פיקטיבית המונית בקלפיות אלה.

"כל המידעים, המקורות והראיות לכאורה הועברו לגורמים במשטרת מחוז ירושלים ולגורמים בשירות הביטחון הכללי.

"היום החל השלב האחרון במבצע. מאות משקיפים ובעלי תפקידים מגוייסים ומתודרכים לפקח על ההצבעה מטעם מטה ברקת בכל הקלפיות הבעייתיות ברחבי ירושלים. חלק ניכר מבעלי התפקידים גויסו מתוך האזורים החשודים כמקומות בהם ייעשה מאמץ לזיוף בחירות.

"הפעילים יצוידו במכשור אלקטרוני מתקדם הכולל לחצני מצוקה זעירים, מצלמות כפתור, ואמצעי הקלטה נסתרים. כוונת המטה להגיש תלונות פליליות בזמן אמת, לאסוף ולספק ראיות לצורך הגשת כתבי אישום פליליים וכן תביעות אזרחיות כנגד מועמדים שפעיליהם ינסו לזייף את הבחירות בירושלים.

"למטה 'טוהר מידות' גויסו עשרות עורכי דין ומתמחים שילוו את בעלי התפקידים בקלפיות. תפקידם של המשפטנים לתדרך את הפעילים לגבי שיטות הזיוף, הדרכים לשמירת טוהר הבחירות וכללים לאיסוף ראיות.

ההיערכות חסרת התקדים אמורה למנוע כל ניסיון מצד גורמים שונים לפגוע בהליך הבחירות".

במטה פרוש הגיבו על הדברים: "מזעזע לראות שישנם כאלו מהציבור החרדי שמשתפים פעולה עם אנשי ברקת ומוסרים להם מידע כוזב על זיופים כביכול שאמורים להתבצע. אין גבול בדרכם של אלו המנסים לגרום לחילול ה' בלא להתחשב בתוצאות ההרסניות של מעשיהם".

משה פרידמן, דוברו של מאיר פרוש, אמר בתגובה: "סיפורי הזיופים של מטה ברקת הם תוצר של הפאניקה של ניר ברקת. מוטב שברקת יקדיש את היממה הקרובה כדי להחליט האם הוא בימין או בשמאל, חילוני או בן ברית של החרדים, ולא יבזבז את זמנו של הציבור בסיפורי מעשיות".

מודעת הסתה שהופצה בירושלים. מי הפיץ?צילום: מודעת הסתה שהופצה בירושלים. מי הפיץ?
מודעת הסתה שהופצה בירושלים. מי הפיץ?


מודעות הסתה נגד חרדים


במטה פרוש מייחסים גם את מודעות ההסתה המפורסמות ברחבי ירושלים כ'תוצר נוסף של פאניקה. כשאין תשובות ענייניות ואין מה להציג לציבור, מתחילים עם הסתה. אבל חזקה על הציבור הירושלמי הנבון, היודע להבחין בין איש מעש עם ניסיון לבין איש המסחרר את ירושלים בסיפורי בדים ובהילוך בזיג זג ובניסיון להסיט את תשומת לב הציבור באמצעות הסתה'.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד