י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פינדרוס מנהל מגעים עם ברקת • חשיפה

יצחק פינדרוס מנהל מגעים עם אנשי ברקת, באמצעות אישיות חרדית ידועה. פינדרוס: "נוהלו מגעים בעבר, מאז פסיקתו של הגרי"ש הופסקו המגעים". מטה ברקת: "איננו מוסרים מידע על שיחות שהתקיימו"

יצחק פינדרוס. מתכונן להפסד?
יצחק פינדרוס. מתכונן להפסד?

האם ב'דגל התורה' מריחים הפסד בבחירות המקומיות בירושלים?

ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה, כי בימים האחרונים מתנהלים מגעים קדחתניים בין נציגה הראשון של 'דגל התורה' ברשימת 'יהדות התורה' לעיריית ירושלים, יצחק פינדרוס, לבין בכירים במחנה ברקת. השיחות נערכות כשיחות רקע לקראת משא ומתן ליום שאחרי הבחירות.

המגעים מתנהלים באמצעות מתווך, דמות מוכרת בעסקונה החרדית, שאינו שוקט על שמריו ורוצה להביא לסיכומים עוד לפני הבחירות. המגעים, שנוהלו לפני זמן לא רב, הופסקו באופן רשמי עם הכרזתו הברורה של הגרי"ש אלישיב על תמיכתו במועמד החרדי מאיר פרוש. אך, כאמור, מתחת לפני השטח מתקיים ערוץ ישיר בין הגורמים.

כצפוי, הנוגעים בדבר ממהרים להכחיש את הדברים.

יצחק פינדרוס אומר: "זה שקר וכזב. אמנם בעבר התנהלו מגעים עם ניר ברקת, אך מהרגע שבו הודיע הגרי"ש על תמיכה במאיר פרוש, כולנו באותה סירה ופועלים להצלחתו. אין שום מו"מ עם ברקת, מי שמדבר בשמי פשוט משקר".

במטה ברקת לא ממהרים להכחיש. אביתר אלעד דוברו של ברקת אומר: "איננו נוהגים למסור מידע על שיחות שהתקיימו או לא התקיימו בין גורמים במטה לבין נציגי ציבור כאלה או אחרים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד