ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

הדרך הטובה ביותר להרוויח בשוק סוער

אלפי משקיעים כבר גילו איך מרוויחים הרבה ומהר – עד 70% בשעה – גם כשהשווקים מתרסקים: אופציות דיגיטליות על מדדים, מט"ח, סחורות ומניות. כתבה שיווקית

הדרך הטובה ביותר להרוויח בשוק סוער



השווקים בהיסטריה, הבורסות מתרסקות, הנפט צונח ואפילו אפיקים שנחשבים סולידיים מציגים תשואה שלילית של עשרות אחוזים בתקופה קצרה. מתברר שגם בתקופה כזאת ניתן לנצל את התנודתיות בשווקים ולתרגם אותה בקלות לרווחים מהירים.

etrader מספקת לך את כרטיס הכניסה למשחק הכלכלה העולמי ומציגה מוצר חדשני ומהפכני – זירת מסחר מקוונת באופציות דיגיטליות, שתוכננה ועוצבה במטרה לפשט את הליכי המסחר ולאפשר לכל אחד לבצע השקעות קצרות או ארוכות טווח עם תשואה גבוהה מאוד.

רק ב-etrader תוכל להגיע, באופן ישיר, פשוט ומהיר, לתשואה של 70% על חיזוי נכון של כיוון השוק, גם אם המניה או המדד בהם השקעתם יורדים או עולים אפילו בעשירית האחוז.

החדשות הטובות הן שהאופציות של etrader בנויות כך שלא תצטרך להטריד את עצמך בשאלה מתי לממש והאם בנקודה בה תרצה לצאת יהיה קונה בצד השני. האופציות של etrader הן בעלות מועד פקיעה קבוע מראש ותשואה קבועה מראש. פשוט וברור.

בלי עמלות, בלי הורדת תוכנה

נסה להיזכר כמה פעמים ידעת שהדולר הולך לצלול, אבל חוץ מלהגיד למוכר בפיצוציה "אמרתי לך" לא עשית עם זה כלום? כמה פעמים היה לך ברור שטבע הולכת לתקן חזק למעלה, לפחות 2%, אבל ויתרת על האפשרות להרוויח מהר, כי 2% מה-10,000 שקל שהיו לך זמינים בבנק הם בסך הכל 200 שקל, ורק עמלות הקניה והמכירה היו מקזזות את הרווח. ב-etrader תוכל להרוויח יותר מ-65% על חיזוי נכון של כיוון השוק. גם אם המניה, המטבע, הסחורה או המדד בהם השקעת עולים או יורדים בשבריר אחוז! ואם נשתמש בדוגמה בה התחלנו, ה-10,000 שקל שתשקיע באופציית call על טבע יניבו לך רווח של 7,000 שקל במקרה ששער המניה עלה אפילו באגורה.

עד היום המסחר באופציות דיגיטליות, שנהנה מפופולריות גדולה בעולם, היה אפשרי רק לסוחרים בסכומים גדולים מאוד. etrader הצליחה להפוך את כלי ההשקעה האלה לזמינים לכל משקיע בישראל. ותהליך ביצוע ההשקעה הרבה יותר פשוט ממה שניתן לדמיין. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר בכתובת www.etrader.co.ilלמלא טופס הרשמה קצר, לקבל פרטי התחברות – ולהתחיל להשקיע.



זה פשוט, זה מהיר, זה רווחי

איך עושים את זה? באתר מוצגת מסביב לשעון שורה של נכסי בסיס (כגון: דולר/שקל, יורו/דולר, מדד תל אביב 25 , FTSE , Nasdaq מניות טבע, פועלים זהב ונפט), כשלצד כל נכס בסיס מוצג שער הבסיס. בכל אחד מהנכסים מוצעות למכירה שתי אופציות דיגיטליות call - או put - המבוססות על הערכת הלקוח לגבי מגמת המחיר של נכס הבסיס בנקודת זמן מסוימת; בין אם בעוד שעה, בתום יום המסחר, בסוף השבוע או בסוף החודש.

חיזוי נכון יקנה לך תשואה של 65% עד 71%, כשבאופן אוטומטי כל רכישה של אופציה מעניקה אופציה הפוכה, ללא תמורה, שמגנה על 15% מגובה ההשקעה. ובמלים פשוטות: השקעת 1,000 שקל וההשקעה הצליחה – היא הפכה ל-1,700 שקל. פקיעה הפוכה עדיין תשאיר לך 150 שקל החזר.
לא משנה מה קורה בכלכלה העולמית, etrader מעמידה בפניך את כל האופציות להרוויח.
אתה מוזמן להיכנס ולהתחיל להפוך את הידע שלך לכסף!

קישורים:
לכניסה לאתר לחץ כאן
לפרסום כתבות שיווקיות באתר בחדרי חרדים לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד