י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מהפך בבית שמש: המנדט חזר לג'

לאחר שיו"ר ועדת הבחירות הודיע כי 'העובדה' זוכה במנדט של יהדות התורה, התברר כי חלה טעות: פקיד הבחירות החליף נתונים של קלפי מספר 25 בעיר. עם פיענוח טעותו, חזר המנדט ליהדות התורה ונציג בעלזא נכנס פנימה

כנס בחירות של ג' בבית שמש
כנס בחירות של ג' בבית שמש

ביהדות התורה בבית שמש נשמו לרווחה: לאחר דרמה של ממש שהתחוללה אמש (ב), לאחר שיו"ר ועדת הבחירות הודיע כי לפי החישובים והסכמי העודפים, המנדט החמישי של יהדות התורה אמור לעבור למפלגת העבודה - התברר היום (ג) כי הוא טעה.

דרמה בבית שמש: מנדט של ג' עבר ל'עבודה'

התברר, כי מקור הטעות בפקיד הבחירות, אשר החליף נתונים של קלפי מספר 25 בעיר. בקלפי זו זכתה יהדות התורה ב-371 קולות והמפד"ל (ביחד) בקול 1, אולם פקיד הבחירות רשם בטעות את הנתונים בצורה הפוכה. כיוון שלמפד"ל היה הסכם עודפים עם העבודה, חושב בטעות כאילו זכתה מפלגת העבודה במנדט נוסף על חשבון יהדות התורה.

היום בבוקר הועמד פקיד הבחירות על טעותו, והמנדט החמישי שב בשלום ליהדות התורה.

מרדכי דירנפלד, נציג בעלז ביהדות התורה, שהוצב במקום החמישי ברשימה ואמש היה מועמד להדחה, אמר אתמול בשיחה ל'בחדרי חרדים': "דבר אחד אני יכול לספר לך. הייתי היום אצל האדמור מבעלז, ביקשתי ממנו ברכה. הוא אמר לי 'מוקדם לשמוח'. ניסינו לנתח, להבין מה הוא אמר, לא עלה בידינו. עכשיו אנחנו מבינים... אבל אתה יודע מה? אפשר לדייק בדבריו. יכול להיות שאם מוקדם לשמוח, אולי יותר מאוחר נשמח".

כעת התברר שאכן האדמו"ר צדק...
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד