ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

בנק הפועלים: חזרה לשגרה

לאחר ימים של סיוט מתמשך ללקוחות בנק הפועלים ושמועות שהופרכו לאוויר בדבר עתידו של הבנק, חזרו מערכות המחשוב בבנק לפעילות. הפיצוי ללקוחות הבנק על עגמת הנפש: 2 ימי עסקים ללא עמלות

צבי זיו. מנכ"ל בנק הפועלים
צבי זיו. מנכ"ל בנק הפועלים

בימים האחרונים סבלו לקוחות בנק הפועלים ממערכות מחשב שקרסו. מה שגרם לחוסר יכולת ביצוע פעולות. לצערם, אין זו הפעם הראשונה. בחודשים האחרונים היו תקלות חוזרות ונשנות במערכות המחשב של הבנק. כך למשל דיווחו לקוחות על תקלות בבואם לבצע פעולות בני"ע באמצעות אתר האינטרנט של הבנק. הבעיות התגלו בעיקר בימים בהם היו מחזורי מסחר גבוהים או בשעות שבהם הייתה חפיפה בין המסחר בתל אביב לבין המסחר בוול סטריט. מהפועלים נמסר בזמנו כי מדובר היה בתקלות נקודתיות, ולא מדובר בכשל של מערכות המחשב של הבנק בשעות לחץ, או בעת מחזורי מסחר גדולים בבורסה.

השמועות שהתרוצצו במגזר החרדי נעו מקריסה מוחלטת של הבנק, עד לגיוס חירום שמנסה הבנק להשיג. האנשים ברחוב ראו לנגד עינהם, את כספם יורד לטמיון. אך כל השמועות, כמעט כרגיל, התבררו כעורבא פרח.

היום (ג') בשעות הבוקר המוקדמות, סודרה התקלה, והמחשבים חזרו לחיים.

למרות החזרה לשגרה, אין ספק כי התקלות בימים האחרונים חרגו ממידת הסביר, ויחסי הציבור של הבנק עובדים שעות נוספות בכדי להחזיר את אמון הציבור.

דוברת בנק הפועלים מוסרת:
"מערכות המחשב של בנק הפועלים חזרו לפעילות רגילה החל משעות הבוקר המוקדמות.
הבנק ממשיך לבצע פעולות עדכון באופן שוטף עקב הצטברות פעולות שנעשו ביומיים האחרונים. בבנק שבים ומתנצלים ללקוחות על אי הנוחות שנגרמה להם".

גם המנכ"ל צבי זיו התגייס למאמצי ההסברה על שמו הטוב של הבנק. ושיגר היום מכתב לכל לקוחות בנק הפועלים. במכתב מתנצל זיו על התקלה ומבטיח שדברים מעין אלו לא יישנו בעתיד.

הלקוחות שהגיעו היום בהמוניהם אל סניפי הבנק שחזרו לחיים, שואלים את עצמם מי יחזיר להם את ימי העסקים שאבדו. לזיו וחבורתו הפתרונים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד