ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

שיר חדש לעמירן דביר

"שביל חופה", הוא שיר שהלחין יוסי גרין, את המילים כתב עמירן. בשיר, שנועד ללוות את הכלה אל מעמד החופה מתוארים הרגעים המרגשים הצמודים לחופה. להאזנה.

כולם דומעים. עטיפת הסינגל
כולם דומעים. עטיפת הסינגל

להקתו של עמירן דביר נחשבת לאחת הלהקות הגדולות והעסוקות ביותר בציבור הדתי והחרדי. מקובל שלהקות המנגנות בחתונות כל ערב, יכולות להעריך איזה שיר יתפוס ומסוגלות לקבוע איזה ניגון לא יזכה לפופולאריות. עם הניסיון הזה הפיק דביר עד כה שלשה אלבומים חסידיים שנעו בין מחרוזות ידועות לבין יצירה מוסיקלית חסידית, חדשה.

כעת משיק עמירן סינגל ראשון מתוך אלבום שיצא בע"ה לשוק בחודשים הקרובים. הסנונית הראשונה - "שביל חופה", הוא שיר שהלחין יוסי גרין, את המילים כתב עמירן. בשיר, שנועד ללוות את הכלה אל מעמד החופה מתוארים הרגעים המרגשים הצמודים לחופה. "תמיד מבקשים הזוגות הצעירים שיר מיוחד לשניות האחרונות שלפני מעמד הקידושין. זיהינו צורך בשיר מרגש שילווה את צעידת הכלה בשביל המיוחד אל חופתה ברגעי הקדושה והטוהר האחרונים לפני שהיא נהיית מקודשת", מספר עמירן. "בד"כ תמיד יהיה מישהו שברגע השמח ביותר יזיל דמעה. כשאני מברר על מה הבכי, מספרים לי על קרוב משפחה שנפטר, או אחר שחסר באירוע השמח". גם בחתונת אחיו של עמירן, אריק, דמעו כולם. אימם של הבנים נפטרה וחסרונה הורגש מאוד בחתונה השמחה. את הרגעים האלה בדיוק זיקק דביר לכדי שיר שקט ומרגש, "שביל חופה".

כפי שאפשר לצפות מאחת הלהקות המקצועיות בישראל, הפקת האלבום עשירה ויוקרתית. הוא יכלול שירים חדשים לצד ותיקים וכן מחרוזות חסידיות מן המיטב הקיים היום בשוק ה"שמחה החסידית".

סקסופון - שי מאירי
חצוצרה - עדי מאירי
גיטרות - יאיר מיכאל
תופים - נאור נחמיה
עיבוד וניהול מוסיקלי- עמירן דביר.

קישורים:
שביל חופה להאזנה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד