כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

"לא שוחררו בני ערובה מבית-חב"ד"

לפי דיווח רישמי שוחררו 8 חטופים במתחם בית-חב"ד • דובר חב"ד: "הדיווחים על שחרור בני ערובה מבית-חב"ד אינם נכונים" • רשת CNN: פיצוצים עדיין נשמעים בבית חב"ד

מחלצים בני ערובה
מחלצים בני ערובה

הורי החטופה וצוות זק"א יצאו להודו
כך ניצלתי מהתופת בבית חב"ד • להאזנה
לפני שנתיים איבדו בן
שליחי חב"ד במומביי נפגעו במתקפת הטרור

ערוץ טלווזיה הודי מדווח על שחרור בני הערובה שהיו נצורים בבית חב"ד במומביי שבהודו.

גורם רשמי בהודו אישר, כי שמונה בני ערובה שוחררו מבית-חב"ד במומביי.

דובר חב"ד הודיע, לעומת זאת: "בניגוד לדיווחים בתקשורת על שחרור כמה מהחטופים השוהים בבית-חב"ד, הרי שדיווחים אלה אינם נכונים. נכון לעכשיו איש מבני הערובה עדיין לא יצא משם".



קונסולית ישראל במומבי, אורנה שגיב, אמרה הערב (ה), כי על-פי דיווחים בתקשורת ההודית שוחררו בין 8-12 חטופים במתחם בית חב"ד או בבית סמוך לו. "איני יכולה לאשר שהיתה פעולה של הקומנדו ההודי שהביאה לשחרור החטופים מבית חב"ד. יכול להיות שמדובר בבניין סמוך בכלל. אנחנו עדיין בודקים את העניין".

ערוצי טלויזיה הודים מדווחים, כי בשעות הקרובות תיערך התקפה על בית חב"ד, על מנת לנטרל את החוטפים. האירוע במלון טאג' הסתיים, לאחר שהמלון טוהר ממחבלים.

בתוך כך נודע, כי בשעות הצהריים, התקשרה אחת החטופות השוהות בבית חב"ד לשגרירות ישראל בדלהי והציגה, כשנשק מכוון לרקתה, בשם החוטפים רשימת דרישות. אחת מן הדרישות הייתה לשחרר אנשים הכלואים בהודו.

למרות הדיווחים על שחרור בני הערובה, עדיין קיים חשש כבד לגבי גורלם של כמה מבני הערובה הישראלים המוחזקים בבית חב"ד. למשרד החוץ בירושלים אין עדיין מידע חד משמעי באשר לגורלם של יושבי הבית, בהם גם שליח חב"ד להודו - הרב גבריאל הולצברג ורעייתו רבקה.

המטפלת שחילצה מהבית את בנם של בני הזוג סיפרה כי במקום ארבעה בני אדם "חסרי הכרה".

רשת CNN מדווחת כעת (שעה 23:00 שעון ישראל) כי בבית חב"ד נשמעים עכשיו פיצוצים עזים. עדיין אי וודאות מוחלטת לגבי שליחי חב"ד.

לפי דיווח ממשרד החוץ, 32 ישראלים עדיין לא יצרו קשר.

פרטים נוספים - במשך.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד