ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הצלה על גלגלים

'איחוד הצלה' חנכה לאחרונה את יחידת האופניים. היחידה הוקמה לאזורים מסוימים בארץ בהם קיימת בעיה הלכתית לחובשים בשובם לביתם מקריאות החירום.

ראשי הארגון עם האופניים אצל הגר"ע אוירבעך
ראשי הארגון עם האופניים אצל הגר"ע אוירבעך

יחידת האופניים הראשונה בארץ לחובשים שחנכה ארגון "איחוד הצלה" לפני מספר שבועות, תשמש את החובשים גם לטיפול בקריאות החירום בשבתות. האופניים שהיו למראה עיניהם של חברי ועד רבני "איחוד הצלה" יהוו פיתרון הלכתי לאזורים מסוימים בארץ בהם קיימת בעיה הלכתית לחובשים בשובם לביתם מקריאות החירום.

חברי הנהלת הארגון שהגיעו עם האופניים החדשות לביתו של חבר ועד רבני הארגון הגר"ע אויערבאך, שמעו ממנו הנחיות הלכתיות בנושא הפעלת האופניים בשבתות וכן דנו עימו בהיבטים ההלכתיים הכרוכים באפשרויות לשדרוג יחידת האופניים ע"י התקנת כלי עזר נוספים לחובשים, כדוגמת מערכות כריזה וכו'.

הגר"ע אויערבך הורה להנהלת הארגון להבהיר לחובשים חברי יחידת האופניים כי במידה והנסיעה ברכבם תזרז את הטיפול הרפואי מאשר הרכיבה על האופניים, אין להסס ויש לנסוע ברכב ולא באופניים.

כך, האופניים שהושקו למען הפעלתם בכל ימות השנה לזירוז הגשת הטיפול הרפואי במקומות צרים בהם קיים קושי לגישת כלי רכב ואף למעבר של אופנועים, ישמשו בהוראת הרבנים לפעולות ההצלה גם בשבתות וחגים.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד