ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

יש תחומי תעסוקה שלא נפגעו מהמיתון

מומחי מנפאואר בראשית מציגים תחומי תעסוקה הנהנים מביקוש קבוע ויציב גם בתקופות משבר: שירות לקוחות, שיווק ומכירות, עובדי תעשייה, שירותי רפואה ועובדי משרד ומינהלה

יש תחומי תעסוקה שלא נפגעו מהמיתון


בשורה למחפשי עבודה: גם בתקופת משבר כלכלי ישנם תחומי תעסוקה בהם הביקוש לעובדים לא נפגע. מדובר בעובדי שירות לקוחות, שיווק ומכירות, שירותי רפואה וסיוע נפשי, ניהול משרדי ועובדי תעשייה. בתחומים אלו המשבר הכלכלי לא משפיע על גיוס העובדים, ולעיתים אף להיפך, החברות מגייסות עובדים כדי לצלוח את המשבר בהצלחה ולהעניק ללקוחותיהם שירות מושלם. כך למשל הביקוש לעובדי שירות לקוחות שעולה בתקופות מיתון, שכן החברות נלחמות על נאמנות הלקוחות ומקפידות להעניק להם שירות טוב ומהיר, דבר המחייב גיוס עובדים נוספים. גם אנשי שיווק ומכירות מבוקשים מאוד בתקופת האטה, שכן החברות מגבירות את מאמציהן לגייס לקוחות חדשים, כדי לשמור ולהגדיל את היקף הפעילות העסקית של החברה.

גם בתחום התעשייה הביקוש לעובדים קבוע, בייחוד בחברות הגדולות והמובילות כמו חברות תרופות, מזון ומוצרי צריכה המוניים, להם ביקוש קבוע בשוק, בניגוד למוצרי יוקרה ומותרות. עולם הרפואה והסיוע הנפשי מגייס עובדים באופן קבוע, שכן הביקוש לשירותים אלו קיים בכל מצב, ולעיתים הצורך בסיוע נפשי אף גובר ח"ו בתקופות משבר, מה שמחייב גיוס עובדים נוספים. עובדי משרד ומינהלה נהנים אף הם מביקוש קבוע בגלל הניידות הגבוהה במשרות אלו.

עם זאת, במנפאואר בראשית מדגישים כי המגזר העסקי זיהה רק בשנים האחרונות את הפוטנציאל התעסוקתי החרדי, וכיום החברות הגדולות מעדיפות לגייס עובדים לטווח ארוך, בעלי מחויבות ומוסד עבודה גבוה, ולכן הם מרחיבים את גיוס העובדים מהמגזר החרדי. גם בתחומי ההיי טק, הבנקאות והביטוח קיים ביקוש גבוה לעובדים חרדיים, בעיקר בדרגים הרגילים. למנפאואר בראשית מאות משרות פתוחות להשמת עובדים בתחומים אלו בירושלים, בני ברק, אלעד, אשדוד נתניה וחיפה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד