י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מרת חדווה גוטליב ע"ה

ברוך דיין האמת: מרת חדווה גוטליב ע"ה, אשת הרה"ג רבי שלמה אהרן גוטליב, ראש כולל בבית שמש, השיבה את נשמתה בבית חולים בבורו-פארק. הותירה אחריה ארבעה יתומים - הקטן בן 6

מרת חדווה גוטליב ע"ה
ברוך דיין האמת

ברוך דיין האמת: מרת יוכבד חדווה גוטליב ע"ה, בשנות ה-40 לחייה, השיבה את נשמתה בבית החולים בבורו-פארק, כשהיא מותירה אחריה ארבעה יתומים.

מרת חדווה גוטליב ע"ה למשפחת בן שטרית, נולדה למשפחה רחוקה מיהדות, אך תמיד, בכל שנות חייה, עשתה חסד והתעוררה לשוב בתשובה, אך לא ידעה איך וכיצד לעשות זאת. לפני כשבע שנים התקרבה ליהדות, בעזרתו של הגאון רבי אריה שכטר, שחיזק ועודד את המשפחה לשוב בתשובה.

היא חזרה בתשובה יחד עם כל ילדיה, ולאחר חזרתה בתשובה נשאה להרה"ג רבי שלמה אהרן גוטליב, העומד בראש כולל בבית שמש, וממשפחת גדולים - צאצא לר' שלמה ור' אהרן מקרלין, ובן לאדמו"ר מסמבור.

תלמידיו מספרים, כי לפני קרוב לשנה גילו אצלה את המחלה. לאחר חג הפסח האחרון עברה בדיקות נוספות, והרופאים אמרו כי המצב בלתי הפיך. לפני כחודשיים המליצו עסקני רפואה למשפחה על טיפולים מיוחדים המתבצעים בבית חולים בבורו-פארק.

ואכן, לפני כחודש וחצי, בסיוע עסקני ברסלב מבית שמש, היא הוטסה כדי לעבור את הטיפולים, אך ללא הצלחה.

ידיד המשפחה מספר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "מרת חדווה עסקה רבות בצדקה וחסד. בשנים האחרונות היא הקימה ארגון של שידוכים, ללא מטרות רווח, ובנתה כמאה משפחות בשנה, כשעיקר הפעילות התרכזה במשפחות בעלי תשובה, והכל בהדרכתו של הגאון רבי אריה שכטר".

כאמור, היא הותירה אחריה ארבעה יתומים - הקטן שבהם בגיל 6.

ארונה יגיע לארץ היום (ב) בשעות אחר הצהרים. הלוויה תצא בשעה 19:30 מבית הלוויות 'שמגר' להר המנוחות.

יושבים 'שבעה' ברחוב בן עזאי בבית שמש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד