ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

ישראל וולס מערער

ישראל וולס שהואשם בהריגת ילדו ונידון לשש שנות מאסר, הגיש היום (ד') ערעור לבית המשפט העליון. בערעור טוען כי טלטל את בנו במטרה לעזור לו בנשימה, וניתן לראות זאת משיחתו עם אנשי מד"א

ישראל ולס. מערער
ישראל ולס. מערער

ישראל ולס, שנידון לשש שנות מאסר לאחר שהורשע בהריגת בנו התינוק, הגיש היום (ד')באמצעות עורך דינו אביגדור פלדמן ערעור על העונש לבית המשפט העליון.

בערעורו טוען ולס כי לא טלטל את הילד, אלא הרים אותו כדי לשחרר את נשימתו לאחר זה הפסיק לנשום. ולס טוען עוד כי שיחתו עם אנשי מגן דוד אדום מצביעה על כך שהיה חרד למצבו של התינוק. ולס מבקש מבית המשפט לבטל את העונש שנגזר עליו ולזכותו.

ולס הואשם, שלפני כשנה וחצי הטיח את ראשו של הפעוט בקיר וטלטל אותו למוות לאחר שזה בכה במהלך הלילה. הפעוט אושפז כשהוא מחוסר הכרה וסובל מדימום במוח, מבצקות ומסימני אלימות ונשיכות. תחילה הוגדר מצבו של התינוק כמוות קליני, ואולם מקץ שבוע לאשפוזו הוא מת.

כזכור, משטרת ירושלים שחקרה את וולס לאחר האירוע, הוציאה ממנו הודאה במעשה. בבית המשפט כפר ולס באישומים נגדו ואמר כי הודאתו נגבתה ממנו שלא כדין.

בגזר הדין, בית המשפט החליט להתחשב בטיעוני ההגנה שביקשו להקל בעונשו של ולס. "הגם שבמכלול נסיבות העניין מתגמדות נסיבותיו האישיות של הנאשם, כשיקולים לקולא, יש להתחשב בכך כי מדובר באדם צעיר בראשית דרכו, שחי במסגרת מגוננת ולא התנסה באחריות או בחובה למטלות אחרות לבד מלימוד תורה", כתבה השופטת חנה בן-עמי.

"הוא לא ביקש לקפד את חיי בנו ולא רצה במותו, ופעל מתוך פזיזות וקלות דעת משילדו לא חדל מבכיו ולא אפשר לו להמשיך את שנת הלילה בה שקע. עוד יוזכר כי משנוכח במצבו של התינוק לא השתהה והזמין מיד מד"א. שיקולים אלה ועוד אחרים שציין הסנגור, הביאוני שלא למצות עם הנאשם את מלוא חומרת הדין".

מקורבי וולס אומרים כי הם בטוחים שהאמת תצא לאור, והוא ייצא זכאי למרות העליהום התקשורתי שהוא עבר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד