י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הציבור המאמין זוכה לאמנות

ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין העניק השבוע תעודת הוקרה לעמותת 'תרבות לעם', על עזרתם באירועי תרבות ברוח היהדות בעיר. באירוע סוכם על המשך שיתוף הפעולה בין הצדדים לרווחת תושבי העיר

בטקס הענקת תעודת ההוקרה. מאיר רובינשטיין ואמיר עשבי
בטקס הענקת תעודת ההוקרה. מאיר רובינשטיין ואמיר עשבי

"אני מתכבד להגיש לעמותת התרבות 'אמנות לעם' ולמנכ"לה, מר אמיר עשבי תעודת הוקרה של תושבי העיר ביתר עילית על הסיוע הרב שאתם מעניקים לפעולות התרבות של הציבור החרדי בכלל ולעיר ביתר עילית בפרט. אני מוכרח לציין את העובדה כי לראשונה מזה שנים מכירה 'אמנות לעם' בצרכיו התרבותיים הייחודיים של הציבור החרדי ובמאפייניו, כך אמר ראש העיר ביתר עילית, מאיר רובינשטיין בביקור שערך במשרדי 'אמנות לעם' בתל אביב. בטקס הקצר ו'המפתיע' הודה ראש העיר גם לסמנכ"ל 'אמנות לעם', הגב' רינת גל-און. למנהל מחלקת אירועים ופרויקטים, מר דורון נשרי ולצוות המחלקה, גב' תהילה גולדברג והגב' קרן אלישע.

רובינשטיין שיבח את פעילותה של 'אמנות לעם' והעומדים בראשה בקרב הציבור החרדי ועל הסיוע המיוחד שקיבלה ביתר עילית ל'פרויקט זמן שמחתנו' ול'פארק האתגרי למשפחה החרדית' שנערכו לא מכבר בעיר. ראש העיר סיפר למארחיו על אלפי תושבי העיר שהשתתפו בעשרות שמחות בית השואבה בכל החוגים והעדות וכמיטב המסורות שנערכו בסיוע 'אמנות לעם' ועל אלפי הילדים ומאות המשפחות שזכו לפעילויות תרבות מגוונות; הופעות אמנים, הצגות, כליזמרים והצגות לילדים במהלך ה'פארק האתגרי למשפחה החרדית' הודות לסיוע של העמותה.

מר אמיר עשבי אמר כי הוא שמח לסייע לפעילויות התרבות של המגזר החרדי וכי 'אמנות לעם' מכירה היום, יותר מתמיד, בצרכיו התרבותיים הייחודיים של הציבור החרדי, על פי רוחם והשקפתם וללא התערבות בתכנים, בהתאם למדיניות שעוצבה בהשראתו של שר המדע התרבות והספורט, ח"כ ראלב מג'אדלה. "נחשפנו בשנה האחרונה בעבודתנו עם הציבור החרדי לפעולות תרבות מקסימות אך גם למדנו כי ההקפדה על פיקוח רבני אינה רק על מזון הבא לפינו אלא גם על תכנים תרבותיים שבהם 'מאכילים' את צרכניה" – נאמר בטקס. המנכ"ל הבטיח כי 'אמנות לעם' תמשיך לסייע ככל שניתן לפעילויות התרבות של הציבור החרדי בכלל ולעיר ביתר עילית בפרט. הרב רובינשטיין הודה למארחיו ואמר כי "העיר ביתר נמצאת, אמנם לצערנו, באשכול הנמוך ביותר מבחינה סוציו אקונומית עפ"י נתוני הלמ"ס וככזו היא עונה על הקריטריונים של 'אמנות לעם' להפצת תרבות בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית". מר עשבי שיבח את ראש העיר, רובינשטיין על שיתוף הפעולה ועל ה'הפתעה' המרגשת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד