י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

משלחת חב"ד בבתי ה'גדולים' הליטאיים

משלחת רבני חב"ד ממשיכה לפקוד את בתי גדולי ישראל: ביקרו אצל הגרמ"י ליפקוביץ, הגר"ג אדלשטיין, הגר"נ קרליץ והגרב"ד פוברסקי שקיבלו את המשלחת בחמימות רבה • גלריה בלעדית

המשלחת אצל הגרמ"י לפקוביץ
המשלחת אצל הגרמ"י לפקוביץ

פרסום ראשון: משלחת של רבני ועסקני חב"ד עורכים הערב (ד) ביקורים אצל גדולי התורה הליטאיים בבני ברק. בראשות המשלחת עומדים רבו של כפר חב"ד הגרמ"ש אשכנזי, והרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר אגודת חסידי חב"ד וצעירי חב"ד. אל חברי המשלחת הצטרפו גם הגאון רבי אהרן שפירא, רבה של פרדס כץ, הגאון רבי מרדכי גולדשמיד והמתאם המיוחד של הביקורים, הרב יעקב גבלשטיין מאשדוד.

הביקור נערך לרגל הכינוס הענק שיערך תחת הכותרת 'שלושים לקדושים' - ב'שלושים' להירצחם של הרב גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד, הרב אריה לייבוש טייטלבאום הי"ד, הרב בן-ציון קרומן הי"ד, הגב' יוכבד אורפז הי"ד והגב' נורמה רבינוביץ הי"ד - שנרצחו באסון הנורא בבית חב"ד במומביי.

מי שעומד מאחורי ארגון הכינוס הוא איש העסקים הרב חיים יעקב לייבוביץ.

במסגרת הביקורים ביקרו חברי המשלחת אצל הגרמ"י ליפקוביץ, הגר"ג אדלשטיין, הגר"נ קרליץ והגרב"ד פוברסקי שקיבלו את המשלחת בחמימות רבה, והרעיפו ברכות על הרבנים שיזכו לברכה והצלחה בכל מעשה ידיהם. גדולי התורה ציינו את הזכות הגדולה של השלוחים שמתו על קידוש ה'.

המשלחת שהזמינה את גדולי ישראל לכנס הענק שעורכת חסידות חב"ד, נענו בחיוב. גדולי ישראל אמרו שיעשו מאמץ גדול על מנת להגיע לכנס, למרות שחלקם שרויים בחולשה גדולה.

חברי המשלחת ביקרו בתחילת השבוע גם אצל הגר"ח קנייבסקי, ובבתי אדמו"רים רבים, ביניהם האדמו"ר מגור, האדמו"ר מערלוי, האדמו"ר מבאיאן הרה"צ ר' ישראל הגר מויזניץ' בנו של כ"ק אדמו"ר מויזניץ', האדמו"ר מטשרנוביל, האדמו"ר ממחנובקא, האדמו"ר מסלאנים, והאדמו"ר מפרימישלן, ועוד
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד