י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

'רפואה ושמחה' קיבלה את 'מגן שר הבריאות'

בטקס בירושלים הוענק אות 'מגן שר הבריאות' לראשי אגודת 'רפואה ושמחה' והובעה הערכה לפועלה בתחום הבריאות והעזרה לחולים. צלם 'בחדרי חרדים', אליהו הלוי, הנציח בעדשתו רגעים מהאירוע

ראשי 'רפואה ושמחה' בקבלת תעודת ה'מגן'
ראשי 'רפואה ושמחה' בקבלת תעודת ה'מגן'

בטקס רב רושם, בהשתתפות מאות מתנדבים במערכת הבריאות בישראל ובני משפחותיהם, שנערך אמש (ד) במרכז מורשת מנחם בגין בירושלים, קיבלו ראשי אגודת 'רפואה ושמחה' את מגן שר הבריאות.

כיבדו את האירוע בנוכחותם בכירי הכלכלה הישראלית, תומכיה הנאמנים של אגודת 'רפואה ושמחה': נשיא לשכת רואי החשבון רו"ח ראובן שיף. יו"ר חברת החשמל רו"ח מוטי פרידמן. איש העסקים מר יוסף פאלוך. יו"ר פסגות מימון רו"ח שמעון הייבלום. יו"ר והבעלים של קבוצת איילון ביטוח ופיננסים מר לוי רחמני ועוד.

מי שעלו לקבל את תעודת המגן בשם אגודת 'רפואה ושמחה' הם יו"ר האגודה הרב ישראל צישינסקי, יו"ר קבוצת איילון מר לוי יצחק רחמני (בן אחר בן לסניגורן של ישראל) הנושא בתואר 'יקיר רפואה ושמחה', ויו"ר 'פורום ידידי רפואה ושמחה' רו"ח מר שמעון הייבלום.

יו"ר וועדת השיפוט הרב ניסים דהן, כמו גם שר הבריאות ח"כ יעקב בן יזרי ומנכ"ל משרד הבריאות פרופ' אבי ישראלי, עמדו בדבריהם על הקושי הגדול שהיה בבחירת המתנדבים המצטיינים לקבלת מגן שר הבריאות. הם הדגישו בדבריהם כי היו מאות מועמדים וועדת השופטים עשתה את עבודתה נאמנה עד שבחרה את הטובים ביותר מבין הטובים.

מגן השר ניתן ל'רפואה ושמחה' כאות על פעילות מיוחדת ורבת היקף המתקיימת על ידה במגוון תחומים רפואיים, כמו גם מסיבות ופעילויות לחולים במחלקות שונות, סיוע פרטני ועבודה ציבורית בנושא תרופות שאינם בסל התרופות, ושירות נידות חינם לחולים נכים הנזקקים לטיפולים רפואיים בבתי החולים.

משתתפי האירוע העלו על נס את העובדה כי 'רפואה ושמחה' מתמסרת ותומכת בכל פונה ללא הבדל דת וגזע. הוזכרה גם תרומתה המיוחדת של קבוצת איילון בראשות מר לוי רחמני שבעזרתה רכשה 'רפואה ושמחה' לפני כחצי שנה אמבולנס לסיוע לאוכלוסיית החולים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד