י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אור ליתומים

עשרות משפחות של אלמנות ויתומים הוזמנו על-ידי 'אשל מפעלי רווחה – כולל חב"ד' להתארח, במשך 3 ימים בחנוכה, בבית הארחה, שם הם נהנו ממגוון של פעילויות ואטרקציות • אליהו הלוי היה שם

מדליקים נר חנוכה. צילום: אליהו הלוי
מדליקים נר חנוכה. צילום: אליהו הלוי

חג החנוכה הוא חג של שמחה, אבל יש משפחות בהן קצת קשה יותר להרגיש את החג ואת השמחה – משפחות שאבי או אם המשפחה נפטרו והותירו אחריהם יתומים רכים.

כאן נכנס לתמונה ארגון 'אשל מפעלי רווחה – כולל חב"ד', בהנהלת הרב שלום דוכמן: עשרות משפחות של אלמנות ויתומים הוזמנו להתארח, במהלך שלושה ימים של חג החנוכה, בבית הארחה בנווה אילן, שם הם נהנו ממגוון של פעילויות, אטרקציות, ומשחקים. כל זאת במטרה להחדיר להחזיר לילדים את האור והשמחה.

'אשל מפעלי רווחה – כולל חב"ד' מקיים במהלך כל השנה פעילות רציפה וענפה עם אלמנות ויתומים, בכל רחבי הארץ. במסגרת פעילות זו מחולקים סלי מזון בעלות של מיליוני שקלים, והילדים זוכים לתוכניות מגוונות, שמטרתן לקדם אותם בלימודיהם, למרות האסון.

"אנחנו מפעילים מנגנון נרחב של פעילויות ומתנדבים על מנת לסייע ולעזור למשפחות לעבור ביתר קלות את המצב בו הן נמצאות מאז האסונות שנחתו עליהם", אומר הרב מנדי בלוי, מנהל כולל חב"ד בישראל.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד