כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

פלאפון במבצע מיוחד: מכשיר במתנה, רק 38 אג' לדקה

מבצע חסר תקדים: 'פלאפון' מעניקה מכשיר מוטורולה W362 כשר במתנה, ללא חיוב-זיכוי, וללא התניה. בנוסף: תעריף מוזל - 38 אגרות לדקה

פלאפון במבצע מיוחד: מכשיר במתנה, רק  38 אג' לדקה



חברת פלאפון יוצאת בימים אלה במבצע חסר תקדים: מכשיר כשר W362 במתנה, ותעריף של 38 אגורות לדקת שיחה. מדובר במבצע חסר תקדים, מאחר והמכשיר הכשר, שהושק רק לאחרונה, ניתן חינם אין כסף, ללא חיוב-זיכוי וללא כל התניה אחרת.

מכשיר מוטורולה W362 שהושק רק לאחרונה, מעוצב בקו צעיר ואופנתי. למכשיר צג צבעוני בעל 65,000 צבעים, איכות סאונד גבוהה 72 POLY, ספיקר מובנה, ספר טלפונים הכולל עד 500 שמות ומספרים ושעות שימוש רבות בסוללה: 185 שעות המתנה ו- 260 דקות דיבור.

המכשיר מאושר על-ידי ועדת הרבנים לענייני תקשורת ומשויך לקומות המספרים הכשרות.

איתמר אלטלף, מנהל אגף שיווק לקוחות חדשים בחברת פלאפון, אומר: "קצב הביקוש למכשיר הכשר החדש היה גבוה ביותר. שמחנו לראות כי ציבור לקוחותינו בחר במכשיר מתקדם זה. רבים כבר מחזיקים ונהנים מהמכשיר החדש. מסתבר, שהשילוב בין מכשיר איכותי, שעונה על דרישות הכשרות, הוא מוצלח ביותר. מאחר וכך, החלטנו בפלאפון לצאת במבצע חסר תקדים, ששונה במהותו ממבצעים אחרים, ולתת במתנה, ללא חיוב זיכוי, וללא התניה את מכשיר ה-W362 הכשר".

בנוסף למבצע החדש, ממשיכה פלאפון להציע מגוון רחב של מסלולים וחבילות. כמו למשל הטבת משפחה ב- 12 אג' לדקת שיחה. או 19 אג' לדקה לכל הקהילות הכשרות.

לפרטים מלאים על המבצע לחצו כאן

כתבה פירסומית

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד