י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הפעוט אריה מכלוף דאהן ז"ל

ברוך דיין האמת: הפעוט אריה מכלוף דאהן, נכדו של אריה דרעי, נחנק בבית המטפלת בשכונת הר-נוף בירושלים, לאחר שהושכב לישון. הוא פונה לבית החולים, אולם שם נאלצו לקבוע את מותו

הפעוט אריה מכלוף דאהן ז"ל
ברוך דיין האמת

טרגדיה במשפחתו של מנהיג ש"ס לשעבר, אריה דרעי, בירושלים: נכדו של דרעי, אריה מכלוף דאהן, תינוק בן פחות משנה, הלך היום (א') לעולמו לאחר שחדל לנשום בבית המטפלת, שהשכיבה אותו לישון בביתה בשכונת הר נוף. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בתינוק החייאה ופינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש, אולם הוא נפטר. נסיבות המקרה נבדקות.

סמוך לשעה 12:30 בצהריים הוזעקו צוותים של מד"א מתחנת ירושלים לדירת מגורים ברחוב הקבלן בירושלים, לאחר שבמוקד התקבל דיווח על תינוק שחדל לנשום. צוותי ההצלה פינו את התינוק, בנה הבכור של אסנת דאהן, בתו של דרעי, לקבלת טיפול רפואי בבית החולים 'שערי צדק'.

אלא שלמרבה הצער נאלצו הרופאים בבית החולים לקבוע את מותו של התינוק. פרמדיק מד"א, עקיבא פולק, אמר כי ככל הנראה, המטפלת האכילה את הילד ולאחר מכן השכיבה אותו לישון. הוא הוסיף כי "לדבריה, כעבור חצי שעה היא נכנסה לחדרו של התינוק ומצאה אותו כחול ולא נושם".

צוותי הצלה שהגיעו לבית המגורים החלו בהחייאה מלאה. גם במשך הפינוי לחדר הטראומה בבית החולים נמשכו ניסיונות ההחייאה, אך ללא כל הצלחה. לדברי צוות ההצלה, הילד היה מכוסה בקיא וייתכן כי נחנק מכך למוות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד