א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

פרסום 'דמיון' השיק משרדים חדשים

לצד אירוע השקת המשרדים החדשים והמעוצבים, הממוקמים בלב בני-ברק, הוצגה בפני המשתתפים תערוכת פוסטרים מרהיבה, שהמחישה באומנות עיצובית את המסר הכללי של המשרד

יוסף בנימין וואזנר עם השר אריאל אטיאס
יוסף בנימין וואזנר עם השר אריאל אטיאס


בטקס מרשים ומיוחד נערך מעמד חנוכת הבית למשרדים החדשים של פרסום דמיון בבני ברק. רבנים ואישי ציבור, אנשי עסקים, מנהלי ארגונים ומוסדות, עיתונאים וצמרת העסקונה החרדית, השתתפו באירוע המיוחד, שהפך למפגש מרתק ודיון בענייני שיווק ואסטרטגיה תקשורתית לציבור החרדי.

לצד אירוע השקת המשרדים החדשים והמעוצבים להפליא, הממוקמים בלב ב"ב, הוצגה בפני המשתתפים תערוכת פוסטרים מרהיבה, שהמחישה באומנות עיצובית את המסר הכללי של המשרד שהושק בסימן: "מה שרואים מכאן לא רואים משם" – הסלוגן שמוביל את משרד הפרסום 'דמיון'.

מנהלת המשרד, רותי אטיאס, הסבירה שהמסר 'מה שרואים מכאן לא רואים משם' מבטא את ייחודיותו של 'דמיון' כמשרד פרסום מקצועי וגדול, שמעניק שירות עיסקי שיווקי ללקוחות מובילים במשק. "היסוד הראשון באסטרטגיה פרסומית, היא הבנת קהל היעד והיכולת ליצור אצלו תובנה שיווקית ייחודית", אמרה אטיאס והוסיפה: "אנו מאמינים שרק מי שחי יום יום את המגזר החרדי, מחובר לאורחותיו מבפנים, יכול להבין אותו ואת הרגלי הצריכה המשתנים שלו".

הגאון רבי יוסף בנימין וואזנר, חבר ועדת הרבנים לענייני תקשורת, נשא דברים באירוע ואמר ש"גורמי המשק מודעים כיום יותר מתמיד לצרכי הציבור החרדי ומתאימים עצמם לערכים הייחודיים". בדבריו הוא הדגיש כי "משרד 'דמיון' מבטא נאמנה את אורח חייו של הציבור החרדי וישמש כשליח עסקי נאמן לצרכים המאפיינים את המגזר החרדי".

ראש עיריית בני ברק, יעקב אשר אמר: "דמיון מוכיחים שגם בענף הפרסום ניתן להיות מקצועי ויצירתי תוך הקפדה על פך השמן שיישאר תמיד זך וטהור".

מר רוני חליבה, מנכ"ל אקספון מלקוחות המשרד, בירך את הנהלת 'דמיון' ושיבח את עבודתם המסורה. בהתייחס לתקשורת החרדית, אמר ש'אקספון' השכילה לשמור על השבת ועל תקשורת נקייה בלי פשרות, וכי "זו הסיבה להיותנו מובילים בשוק התקשורת, כי המגזר החרדי יודע להעריך מי שמבין אותו ופועל למענו ללא פשרות".

שר התקשורת, אריאל אטיאס אמר: "כמו ששמן ומים אינם מתערבים אלא נבדלים ומופרדים בעיקרם, כך נבדל הפרסום החרדי מהפרסום הכללי. כשר תקשורת אני מדגיש תמיד את הבדלי הגישות והניואנסים בין המגזרים השונים ועל הצורך לפעול בפרט בתחום התקשורת בשיתוף פעולה מצמיד עם רבנים ואנשי חינוך. היום כולם מבינים שרק חרדים מתמחים בתקשורת ופרסום לחרדים", חתם שר התקשורת את דבריו.

עוד השתתפו באירוע: אברהם דובדבני יו"ר חבר הנאמנים של קק"ל, ר' יהודה מרמורשטיין יו"ר מוסדות על"ה, ומנהלי 'מלכות וקסברגר'. את האירוע הנחה העיתונאי קובי אריאלי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד