י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מבקר המדינה פתח בחקירה נגד ח"כ פרוש

גורמים המתנגדים ל'המבשר' התלוננו במשרד מבקר המדינה: הון ושלטון משמשים בערבוביא בעיתון החדש, ח"כ פרוש פנה אישית למפרסמים • מקורב לפרוש: "הם מנסים כל דרך בכדי להזיק לנו" • חשיפה

ח"כ מאיר פרוש. צילום: אליהו הלוי
ח"כ מאיר פרוש. צילום: אליהו הלוי


אין זה סוד כי הוצאתו לאור המתוכננת, כבר בימים הקרובים, של עיתון 'המבשר', אינה מוצאת חן, לשון המעטה, בעיני גורמים מסוימים, אשר עינם צרה בעיתון ובמי שעומד מאחוריו. אלא שאתמול נרשמה התפתחות במאבק נגד העיתון: אל משרד מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, הוגשה תלונה, והאחרון פתח בחקירה סמויה נגד ח"כ מאיר פרוש, העומד מאחורי הוצאתו לאור של העיתון.

חקירת המבקר מבוססת על התלונה שהון ושלטון משמשים בערבוביא בעיתון החדש, שכן ח"כ מאיר פרוש פנה אישית למפרסמים על מנת שיפרסמו בעיתון החדש. החוק אוסר על איש ציבור לקבל טובות הנאה מגורמים מסחריים, על אף שאינו מחזיר טובת הנאה מיידית, מכיוון שיש בדבר מעין 'שלח לחמך על פני המים', ופרסום בעיתון יכול להביא למצב של 'ברוב הימים תמצאנו'.

בחקירה שנפתחה אתמול (א), ומתנהלת תחת מעטה של חשאיות, נחקרו מסמכים בהם ח"כ פרוש פונה בשמו למפרסמים על מנת לפרסם בעיתון, וכן נחקרו עדויות של אנשים שקיבלו פניות בשמו של פרוש, על מנת שיפרסמו בעיתון.

גורם בעיתון 'המבשר', המקורב לח"כ מאיר פרוש, אומר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "זה ממש בדיחה. יש גורמים שלחוצים מהוצאת העיתון והם מנסים כל דרך בכדי להזיק לנו. העיתון הולך לצאת לדרך, וכבר נוסה פיילוט של ארבעה עמודים. הפילוט האחרון נוסה בתחילת הלחימה הנוכחית, כשכל עמודי החדשות הוחלפו בזמן אמת. אני מבין את הלחץ, אבל אני בטוח שהמבקר עסוק בימים אלו בדברים יותר חשובים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד