י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המנדט ש'יהדות התורה' קיבלה במתנה

מה עושים כש'יהדות התורה' מקבלת בסקר רק 5 מנדטים? ל'יתד נאמן' יש פיתרון פשוט: מוסיפים מנדט על 'חשבון הבית'. ולמה הכותרת הראשית של 'במרכז העניינים' היא על סקר חלקי?

המנדט ש'יהדות התורה' קיבלה במתנה

בעיתון 'יתד נאמן' לא מתרשמים יתר על המידה מתוצאות סקרים. מתברר שמה שלא נמצא בסקר עצמו - יימצא בקלות, בשינויים הנערכים על-ידי כתבי העיתון. כך קורה, שהמצב הקשה בו נתונה מפלגת 'יהדות התורה' בסקרים, לא מגיע לידיעת קוראי 'יתד נאמן', שם זוכה המפלגה לחיזוקים בדמות שינויים הנערכים בסקרים המצוטטים על-ידי העיתון.

בסקר שפורסם בעיתון 'מעריב' מקבלת 'יהדות התורה' חמישה מנדטים. אך באורח פלא, באותו סקר ממש שצוטט בעיתון אמש (א') על-ידי 'יתד נאמן' זוכה 'יהדות התורה' במנדט שלם נוסף.


גם מי שפתח בבוקר יום שני את עיתון 'מרכז הענינים', לא יכל שלא לשפשף עיניים בתדהמה: בעוד הלחימה בדרום בעיצומה, בחר העיתון לפרסם בכותרתו הראשית סקר של העיתון 'גלובס', בשיתוף עם מכון הסקרים 'גיאוקרטוגרפיה', לפיו סיעת ש"ס מקבלת 8 מנדטים בלבד, תחת הכותרת "ש"ס מתרסקת בסקרים".

מה שלא זכה לסיקור בעיתון הוא נתון מעניין לא פחות, לפיו 'יהדות התורה' מקבלת בסקר 4 מנדטים בלבד.

יש לציין, כי הסקר בו סיעת ש"ס מקבלת 8 מנדטים בלבד, הוא סקר יחיד. בשאר הסקרים מקבלת הסיעה בין 9 ל-12 מנדטים. רק אמש (א) פורסם סקר בו מקבלת המפלגה הספרדית 10 מנדטים.

מה עומד מאחורי פירסום הכותרת המגמתית? זאת נשאיר לקוראינו האינטלגנטים להבין.

מעיתון 'מרכז הענינים' נמסר: "אין תגובה"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד