י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הילד ברוך רוז ז"ל

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו הילד ברוך רוז ז"ל, בגיל 4, נכדו של הרב אהרן רוז, רב בית החולים 'ביקור חולים'. בשבועות האחרונים התנהלה מערכה ציבורית נגד הכוונה לנתקו מהמכשירים

הילד ברוך רוז ז"ל
ברוך דיין האמת

ברוך דיין האמת: הבוקר הלך לעולמו, בגיל 4, הילד ברוך רוז ז"ל, נכדו של הרב אהרן רוז, רב בית החולים 'ביקור חולים'.

בשבועות האחרונים התנהלה מערכה ציבורית נגד בית חולים לילדים 'שניידר' בפתח תקווה, לאחר שבית החולים ניסה לשדל את הורי הילד להסכים לנתקו ממכשירי ההנשמה ולתרום את איבריו. בבית החולים הכחישו בתוקף את השמועות, אבל השמועות, שהסתמכו גם על בני המשפחה, עשו להן כנפיים ובעקבות זאת הופצו מודעות רחוב בריכוזים החרדיים נגד בית החולים.

לטענת מקורבים למשפחה, מנהל המחלקה אמר להם: "החלטנו שהילד הוא במצב של מוות מוחי, למרות שהמשפחה לא מקבלת דבר זה". לטענת אותם מקורבים, שבוע שלם לא הורשו רופאי בית החולים ממחלקות אחרות להיכנס לחדרו של הילד, וזאת בהוראה מפורשת של מנהל המחלקה, וכי הרופאים חזרו כמעט מדי יום על הבקשה לנתק את הילד מהמכשירים.

רק בעקבות פניה של עסקנים חרדיים הובטח שיותר לא תועלה הדרישה לנתק את המכשירים.

לטענת קרובי משפחה, "הנהלת בית החולים פנתה אל הורי הילד בבקשה שלא יתראיינו לתקשורת, ואף ביקשה מהם לדרוש מבני המשפחה שינסו להכחיש את ההשמצות נגד בית החולים".

הנהלת בית החולים פנתה גם אל ר' חנניה צולק מ'עזר מציון', כדי שגם הוא ינסה להפעיל קשרים על מנת למתן את חומרת המכתב שנשלח אליהם. לטענת בני המשפחה, הילד הגיע למצבו בגין רשלנות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד