א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

יצא למכרז: הקמפיין של 'יהדות התורה'

לאחר שנציגי הסיעות לא הגיעו להסכמה על משרד פירסום שיוביל את הקמפיין, מסתמן: מכרז בין המשרדים. הח"כים ליצמן וגפני יעמדו בראש מטה ארגון והסברה משותף. ההכרעה ביום א'

יפעלו יחדיו. ח"כים גפני וליצמן  בדיון
יפעלו יחדיו. ח"כים גפני וליצמן בדיון

בעקבות הקרב בתוככי מפלגת 'יהדות התורה' על זהות משרד הפרסום שילווה את הקמפיין של המפלגה בבחירות לכנסת, ולאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע להסכמה ביניהם, מסתמן היום (ו) כי נציגי הסיעות השונות יוציאו את קמפיין הפירסום של המפלגה למכרז בין משרדי הפירסום החרדיים.

הנציגים החליטו על פגישת סיכום, שנקבעה ליום א', במהלכה יחליטו סופית על כל פרטי הקמפיין ועל התפקידים להם יהיה אחראי כל גורם במפלגה.

הרעיון לצאת עם מכרז הועלה על-ידי ח"כ משה גפני, לאחר שאף גורם במפלגה לא רצה להטיל וטו רישמי על אף משרד פירסום.

בשבועיים האחרונים עלו וירדו שמות של משרדי פירסום, תוך שכולם - פוליטיקאים, עסקנים ואנשי פירסום - בוחשים בקדירה ומנסים להפעיל קשרים ולחצים, בניסיון נואש לזכות בהובלת הקמפיין.

השמות שהוזכרו כמועמדים פוטנציאלים היו משרד 'בולטון-פוטנציאל' – המשרד שהוביל את קמפיין המפלגה בבחירות הקודמות ("משפחה אחת גדולה", ו"כדי שנוכל לחיות כאן"), משרד הפרסום 'גל-אורן', הנחשב לאחד המשרדים הבולטים בתחום הפרסום, שכמה מבכירי המשרד ידועים כקרובים מאוד לח"כ יעקב ליצמן, ומשרדי הפירסום 'טריו', 'תוצאות אפקטיביות' ו'פרסום נטו'.

משרד 'אפיקים', מי שמוביל את קמפיין הבחירות של ש"ס, לא יוכל להשתתף במכרז זה.

במקביל מסתמן כי ח"כ יעקב ליצמן, מי ששימש בשלושת מערכות הבחירות האחרונות כיו"ר מטה ההסברה, לא יקח הפעם את התפקיד. כאקט של הפגנת אחדות, יאוחד מטה ההסברה עם מטה הארגון, בראשו עמד עד כה ח"כ משה גפני, והשניים יעמדו יחדיו בראש המטה המשותף.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד