ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

'נותנים את הנשמה לתושבי הדרום'

המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' מעניק שירותי רפואה לתושבי הדרום ללא תשלום. תושבי הדרום השוהים באזור המרכז יקבלו שירותי רפואה ללא צורך בטופס 17 או בהפניה מרופא

בית החולים מעייני הישועה
בית החולים מעייני הישועה


המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' מעניק שירותי רפואה לתושבי הדרום השוהים באזור גוש דן רבתי מבלי צורך להצטייד בטופס 17 או בהפניה מרופא המשפחה – כך הודיע מנהל בית החולים הד"ר יורם ליור.

תחת הכותרת; נותנים את הנשמה לתושבי הדרום' מפרסם בית החולים כי הוא מעמיד לרשות תושבי הדרום השוהים באזור את מגוון השירותים הרפואיים ואת מיטב המומחים ללא תשלום למטופלים. השירותים הניתנים הם; שירותי מיון ילדים, מיון כללי, מיון אורטופדי, מיון נשים ומיון יולדות. כך גם פותח 'מעיני הישועה' את כל מחלקות האשפוז ללא צורך בהפניית רופא או בטופס 17. בהודעת בית החולים נאמר כי שירותים אלה ניתנים לכל חברי קופות החולים וכי יש רק צורך להצטייד בתעודת הזהות.

הד"ר ליור אמר כי בהתאם לאופיו ולרוחו של המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' "אנו פותחים את הלב והנשמה לטובת אותם אזרחים שמצאו עצמם נתונים למתקפה והמבקשים מעט שקט להם ולבני משפחותיהם. נגיש כל סיוע רפואי אפשרי על מנת להקל עליהם את השהות באזור מבלי דאגה".

ובתוך כך, צוות המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' מתגייס להכנסת אורחים של משפחות עובדי המרכז המתגוררים באזור קו העימות בדרום. בהוראת המנהל האדמיניסטרטיבי, מר נדב חן הוקם 'מטה אירוח' בהנהלת המרכז וצוות מטעם בית החולים נותן מענה לכל דרישה מצד משפחות העובדים המבקשות להתארח באזור המרכז עד יעבור זעם.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד