י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בנו של שליח חב"ד באלון מורה - נפצע בעזה

נחמיה רובין שימש כקשר של אהרן קרוב, מפקד המחלקה שנפצע באורח אנוש. השניים מאושפזים ב'בילינסון'. קרוב, בנו של ראש ישיבה, גוייס יומיים לאחר חתונתו. נא להתפלל לרפואתם

חיילי צה"ל ברצועת עזה. צילום: דו"צ
חיילי צה"ל ברצועת עזה. צילום: דו"צ



קצין צה"ל, אהרון יהושוע בן חיה שושנה, מקרני שומרון נפצע אמש באורח אנוש ושני חיילים נפצעו באורח קל עד בינוני, כשערכו סריקות בבית ממולכד בצפון רצועת עזה.

כוח שריון וצנחנים שפעל במהלך הלילה ברצועה הגיע לבית הממולכד והחל לסרוק אותו, ואז התפוצץ מטען ממנו נפגעו החיילים. בסריקות שנערכו בבית נחשפו אמצעי לחימה רבים הכוללים, בין היתר, מטען קלע, אפוד ומצלמה.

אחד הפצועים במצב בינוני הוא רב"ט נחמיה רובין, חייל צה"ל וחסיד חב"ד, בנו של הרב יהודה רובין, מנהל בית חב"ד באלון מורה.

רובין שימש כקשר של מפקד המחלקה שנפצע באורח אנוש. הוא מאושפז במרכז הרפואי "בילינסון" שבפתח תקווה.

מפקד המחלקה, אהרון יהושוע קרוב, שנפצע אנוש גוייס יומיים לאחר חתונתו. הוא בנו של הרב זאב קרוב, ראש הישיבה התיכונית בקרני שומרון.

בתוך כך, הפלסטינים מדווחים כי טנקים של צה"ל חדרו הלילה בפעם הראשונה למספר שכונות בעזה. רשת "אל-ג'זירה" דיווחה כי צה"ל תוקף את העיר עזה מהאוויר, מהים ובאמצעות ארטילריה. על פי הדיווח, מדובר בתקיפה האינטנסיבית ביותר מאז תחילת פעולת צה"ל ברצועה. כמו כן, מדווחת הרשת, כי ההפגזות הישראליות ממזרח לשכונת תופאח בעיר מבוצעות "כהכנה לכניסה קרקעית לאזור".

הפלסטינים מדווחים כי מאז הבוקר (ג) נהרגו עשרה פלסטינים בקרבות עם חיילי צה"ל ברחבי רצועת עזה.

בכך עלה מניין ההרוגים מאז תחילת פעולת צה"ל בעזה ל-930 וליותר מ-4,300 פצועים. הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי דיווחה כי שניים מאנשיה נהרגו בתקיפה של חיל האוויר בדרום רצועת עזה.

נא להתפלל לרפואת אהרון יהושוע בן חיה שושנה ולרפואת נחמיה שלום בן ארלין.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד