כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

'יהדות התורה' שכרה מטה

יתמקמו ב'בית סטימצקי' בבני-ברק. מנחם שפירא ומנחם גישייד בראש מטה הארגון. מטה יום הבחירות: איצ'ה רייך ושלמה גינצבורג. לראשונה הוקם גם 'מטה מגזרים'. מטה ההסברה טרם שובץ • פרסום ראשון

'יהדות התורה' שכרה מטה

בסוף זה קרה.

לאחר שנראה היה שמפלגת 'יהדות התורה המאוחדת והשבת' תגיע אל יום הבחירות ללא מטה ארגון וללא הסברה, התגלו סימני שפיות ראשוניים אצל קודקודי התנועה - והעבודה החלה. חלקית.

היום (ג') בשעות הצהריים נחתם חוזה לשכירת מבנה שישמש את מטה המפלגה. המבנה המדובר ממוקם ברחוב הקישון 11 בבני-ברק. בעבר שימש הבניין כ'בית סטימצקי'.

כבר מחר תגיע חברת נקיון לבניין ויוכנס כל הציוד למשרדים החדשים.

כמו כן הוחלט על חלוקת תפקידים:

מטה הארגון הופקד בידי מנחם שפירא מ'דגל התורה' ומנחם גשייד מ'הסיעה המרכזית' של אגודת ישראל.

'מטה יום הבחירות' הופקד בידי איצ'ה רייך, ראש מועצת רכסים לשעבר מצד 'דגל התורה', ושלמה גינצבורג, איש 'שלומי אמונים', מהמטה המוניציפאלי של אגודת ישראל.
.
לראשונה גם יוקם 'מטה מגזרים'. תפקידו של מטה זה יהיה לרכך את הפלגים השונים בציבור החרדי כמו ה'שונאים' מפוניבז', למשל, או חסידיות שנפגעו ממהלכים כאלה ואחרים.

בראש מטה מזה יעמוד מצד 'דגל התורה' אברהם רובינשטיין. טרם ידוע מי יעמוד לצידו מטעם אגודת ישראל.

מטה ההסברה טרם שובץ. לפי שעה מתגבש הסכם כי ח"כ יעקב ליצמן וח"כ משה גפני יעמדו בראשו במשותף.

עדיין לא ידוע איזה משרד פרסום חרדי יוביל את קמפיין המפלגה. כפי שנודע, משרדי פרסום מתחילים לנשור מהמכרז, בטענה שאין ברשותם די זמן לשווק את המפלגה.

בבחירות הקודמות נוהל מטה ההסברה על-ידי אריה זיסמן מ'יתד נאמן' ומנחם גישייד מ'המודיע'. השניים היו אחראים, בין השאר, לעלייה ההסטורית של המפלגה מחמישה מנדטים לשישה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד