י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מלחמה מקומית: 'המודיע' נגד 'המב-שר'

'המב-שר' רק יצא-לאור וב'המודיע' כבר משנים סדרי בראשית: כחלק מהמאבק 'המודיע' יוציא-לאור עיתון שיודפס על כרומו על חדשות מקומיות וחסידויות קטנות • פרסום ראשון

בודקים  מה קורה אצל היריב. צילום: אליהו הלוי
בודקים מה קורה אצל היריב. צילום: אליהו הלוי

"זה היה כמו לידה של ממש", אומר אחד המנהלים של עיתון 'המבשר', בבוקר שאחרי. ואכן, לאחר אין ספור דיבורים, הכנות, ודחיות יצא עיתון 'המבשר' לאוויר העולם. בשעות הבוקר המוקדמות חולקו העיתונים למנויים, והמערכת נכנסה לפעילות שוטפת.

מנגד, עיתון 'המודיע' עובר למתקפה. גם שם מבינים שנפל דבר בישראל. הבלעדיות שהייתה להם במשך השנים, נעלמה לה בין הדפים הארוכים של 'המבשר'. גם שם מבינים שחייבים לנקוט בפעילות מונעת, בכדי למנוע זליגה לעיתון המתחרה.

הפולנים המשופשפים, שאינם רגילים לתחרות, הסתגלו מהר מאוד למצב החדש. במספר ישיבות של סיעור מוחות בין חברי המערכת וההנהלה, הוחלט על מספר שיפורים בעיתון הכי שמרני במזרח התיכון (חוץ, אולי, מאל-קודס המזרח-ירושלמי).

וכך, למרות הניוון ב-50 השנים האחרונות, מראים מנהלי 'המודיע' כי לא שכחו מהי עיתונות, והחלו בגיוס כתבים חדשים. גם כתבים מ'השבועונים' הטמאים הפכו לכשרים במלחמת הקודש.

השיפור (או אולי הצ'יפור) שיקבלו קוראי העיתון הוא מוסף חדש. המוסף, שיודפס על דפי כרומו, יכלול חדשות מהערים השונות, ויתפרסמו בו, בין היתר, חדשות על נציגים מקומיים, חסידויות קטנות, וחדשות המעניינות אך ורק את תושבי אותה עיר.

'המבשר', מצידו, לא נשאר מאחור. כפי שפורסם באתר 'בחדרי חרדים' העיתון החדש יוציא לאור אף הוא מוסף לעניינים מקומיים, בה תוצג הפעילות הענפה של נציגי 'שלומי אמונים' בערים השונות.

מטרת המוסף היא להדק את הקשר בין הנציגים והפעילים באשר הם עם ההנהגה הכללית. כל נציג יוכל מהיום לקבל ביטוי לעשייתו, דבר שיחבר אותו לתנועה אליה הוא משתייך.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד