י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ה'איחוד' מתרחב

בטקס רב רושם שנערך בעיר ביתר, צורפו אנשי ההצלה בעיר לארגון 'איחוד הצלה', המתנדבים מבית מצטרפים ל1400 אנשי הצלה מכל רחבי הארץ. וגם: משה גפני מבקר במשרדי הארגון בעקבות המצב בדרום

הטקס בעיר ביתר
הטקס בעיר ביתר

בטקס מיוחד שנערך בעיר 'ביתר עלית' ציינו כלל מתנדבי הסניף המקומי של "הצלה ביתר", כשישים מתנדבים מסורים, את הצטרפותם הרשמית לארגון הארצי למתנדבי "הצלה" בישראל - "איחוד הצלה".

בטקס שהתקיים בנוכחות רב "הצלה ביתר" הגר"י ברזובסקי, הגר"ד טהרני דיין בבית הדין המקומי ב"ביתר עלית", ראשי הארגונים, ועשרות המתנדבים המסורים מהעיר, נחנכו שלושת האופנועים החדשים שישמשו את מתנדבי 'ביתר עלית'. כמו"כ חולקו מכשירי ה"מירס" החדישים לעשרות המתנדבים, אפודי זיהוי, תיקי החייאה, וכו', כפי שקיבלו עד כה כלל מתנדבי הארגון.

רב הארגון הגר"י ברזובסקי שמסר שיעור הלכתי למתנדבים המקומיים כמידי שבוע, שיבח בדבריו את המתנדבים על פועלם והצטרפותם המאוחדת לארגון הארצי הפועל בהכוונתם ובברכתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א והאריך בדבריו בשבח הפעילות מתוך אחדות השורות.

הגר"ד טהרני מסר בפני המתנדבים את ברכתו של רב העיר הגר"י טופיק שנבצר ממנו מלהגיע לאירוע, והאריך בדברי השבח על פעילות הצלת חיים בדרך התורה וההלכה.

יו"ר "איחוד הצלה" זאב קשש אמר בדבריו כי מתנדבי "הצלה" בביתר מצטרפים למשפחה חמה ומאוחדת של כלל מתנדבי "איחוד הצלה" ברחבי הארץ. "עם הצטרפותכם, הארגון נושק כיום לכ- 1400 מתנדבים מסורים, כאשר הפריסה הרחבה של הסניפים והמתנדבים, מעניקה לכל אחד את התחושה שיש לנו אחים של ממש לדרך המשותפת, בכל מקום ומקום בארץ".



משה גפני מודד אפוד קרמיצילום: משה גפני מודד אפוד קרמי
משה גפני מודד אפוד קרמי

בתוך כך, אמש (ב') ערך חבר הכנסת משה גפני ביקור מיוחד במוקד הארצי של "איחוד הצלה", עמד מקרוב על אופי פעילות המתנדבים בדרום הארץ, על יציאתם לטיפול בחולים ובפצועים ועל אופי הבקרה הנעשית ע"י המוקד הפועל להכוונת הכוננים לקריאות החירום ולתיאום אל מול גורמי הביטחון וההצלה השונים.

גפני אמר בביקורו כי "מסירותם של המתנדבים בדרום הפועלים בעורף למרות ירי הטילים ולמרות הקשיים, ראויה לכל הערכה". ח"כ גפני נוכח גם במהלך הסיור בעשרות אפודי המגן והקסדות הקראמיות אשר נרכשו למען המתנדבים בדרום הפועלים במסירות נפש תוך סיכון חייהם.

בתום הביקור אמר ח"כ גפני לראשי "איחוד הצלה" כי ימשיך לפעול, לסייע ולעמוד לימינם של כל מתנדבי החירום וההצלה בארץ, העושים מלאכת קודש להצלת חיי אדם, במסירות ובמקצועיות.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד