א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

"גם טיטולים אי אפשר לשווק בשבועיים"

'גל אורן BSD' הודיע: לא נתמודד על קמפיין הפירסום של 'יהדות התורה'. גל: "המקצועיות שלנו אינה מאפשרת הובלת קמפיין בזמן כל-כך קצר, ובהתנהלות כזו". יוביל הקמפיין של 'האיחוד הלאומי'

לא רוצים. מאיר גל
לא רוצים. מאיר גל

משרד הפרסום גל אורן BSD הודיע היום (ג), כי לא יקח חלק בהובלת קמפיין הבחירות של 'יהדות התורה', וכי לא יתמודד במכרז על תקציב הפרסום של המפלגה. זאת לאור העובדה שעדיין לא גובשו סופית תחומי הפעילות במפלגה, לקראת יציאה למערכת הבחירות, בייחוד בנושא ההסברה, כשמועד הבחירות אינו עשוי להידחות ואלה ייערכו בעוד חודש.

בסוף השבוע חשפנו כאן באתר 'בחדרי חרדים' על קיום מכרז בין משרדי הפירסום החרדיים שיובילו את הקמפיין. בין השמות שהוזכרו היה פרסום גל אורן. אך, כאמור, מנהלי המשרד הודיעו לנציגי יהדות התורה, כי על אף רצונם לקחת חלק פעיל בהובלת המפלגה לניצחון, החליטו שלא להתמודד על התקציב, בשל "קוצר הזמן שנותר עד לבחירות ולאור ההיערכות הנדרשת בשטח".

מאיר גל, מנכ"ל משותף במשרד, אמר שניהול קמפיין בחירות בצורה מוצלחת מחייב, קודם כל, מערכת ארגונית פעילה בשטח, וכי "הראייה המקצועית שלנו אינה מאפשרת להוביל קמפיין רציני מוצלח בתקופה כה קצרה וללא מטה פעיל ומאורגן".

גל הסביר עוד, שהמשרד התכונן לטיפול בקמפיין ואף הכין אלמנטים פרסומיים לעניין. "היינו שמחים לתרום מיכולותינו למערכה החשובה, אך החלטנו שלא להשתתף במכרז", אמר.

גורם במשרד הוסיף: "גם טיטולים קשה לשווק בשבועיים, ומפלגה שמצויה ערב בחירות במצב כל-כך בעייתי, על אחת כמה וכמה".

'גל אורן' נחשב לאחד המשרדים המובילים במגזר החרדי-דתי והוביל עד היום בהצלחה קמפיינים רבים, בהם פוליטיים, במגזר החרדי והדל"י.

בתוך כך נמסר, כי גל אורן יוביל את קמפיין הבחירות של מפלגת 'האיחוד הלאומי', המתמודדת על הקולות בציבור הדתי-לאומי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד