כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ביקוש גבוה למכשיר הכשר החדש מבית 'פלאפון'

'פלאפון' מדווחת על ביקושים גבוהים לרכישת מכשיר מוטורולה W362 הכשר במסגרת המבצע "יש מתנות ויש מתנות". פלאפון מציעה את המכשיר ב-0 ש"ח, והתעריף הנמוך ביותר של 38 אג' לדקה

ביקוש גבוה למכשיר הכשר החדש מבית 'פלאפון'

חברת פלאפון מדווחת על גידול של עשרות אחוזים בביקושים למכשיר המוטורולה W362 הכשר. מאז הושק לפני מספר חודשים, נותן המכשיר מענה ללקוחות פלאפון בקומה הכשרה, המבקשים מכשיר מעוצב בשילוב מסלול משתלם במיוחד. בימים אלו יצאה פלפון במבצע, במסגרתו היא מציעה את ה-W362 הכשר במתנה 'אמיתית' ללא חיוב זיכוי וללא התניה, יחד עם מסלול אטרקטיבי של 38 אג' לדקה, שהינו התעריף הנמוך ביותר בקרב 3 חברות הסלולר.

איתמר אלטלף, מנהל אגף השיווק בחברת פלאפון: "פלאפון מציעה כיום את המסלולים המשתלמים ביותר ללקוחותיה בקומה הכשרה. אנו פועלים באופן מתמיד כמדיניות על מנת לספק ללקוחותינו את התמורה הטובה ביותר לכספם.

"השילוב המנצח של מתנה אמיתית, ללא אותיות קטנות, מסלול עם המחיר הנמוך ביותר הקיים בשוק ופעילות הפונה ישירות אל הלקוח הוכיחה את עצמה. בזמן קצר מאוד העלנו בעשרות אחוזים את המכירות. כמובן שאל כל זה מצטרף מכשיר מוצלח המשלב טכנולוגיה מתקדמת ועמידה בדרישות הכשרות. פלאפון תמשיך ותשיק מכשירים מתקדמים המשלבים טכנולוגיה ועומדים בתנאי הכשרות", מר אלטלף.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד