י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

עם נשק, מתחת לבקיטשע • חשיפה

בעקבות התראות השב"כ על כוונת החמאס לפגוע במוסדות תורה, לא לוקחים בחסידות גור סיכונים: אברכים מאבטחים מידי שבת את השטיבל של האדמו"ר, כשהנשק מוסתר מתחת לבקיטשע

האדמו''ר מגור
האדמו''ר מגור

לפני שבועיים חשפנו כאן באתר 'בחדרי חרדים' על התראות שהגיעו לידי השב"כ, ולפיהן מתכוונים מפגעים מהחמאס לפגוע במוסדות תורה, בתי כנסת ובתי מדרש, וזאת בתגובה לפגיעת ישראל במסגדים ברצועת עזה. בעקבות כך, ביקשה משטרת ישראל ממוסדות התורה להגביר את השמירה ולגלות ערנות יתירה.

השב"כ מזהיר: חמאס מאיים לפגוע בישיבות

בעקבות התראות אלה, החליטו בחסידות גור שלא לקחת סיכונים. מאז קבלת ההודעה ממשטרת ישראל, הגבירו בחסידות את האבטחה וביקשו מכל התלמידים במוסדות החינוך והמתפללים בשטיבלעך להגביר ערנות.

בשטיבל של האדמו"ר מגור בבני-ברק, שם הוא התפלל בשבועיים האחרונים, נראו מספר אברכים המפטרלים מסביב לשטיבל. מבדיקת 'בחדרי חרדים' עולה, כי מדובר באברכי החסידות, שברשותם רשיון לנשיאת נשק. וכך, בעת שהות האדמו"ר בשטיבל בעת התפילה, הם מפטרלים בחוץ, כשהנשק מוסתר מתחת לבקיטשע השבתי.

החסידים, שדואגים לשלום רבם, ביקשו שלא לפרסם את מיקומו המדויק של השטיבל בו מתפלל האדמו"ר, וזאת מחשש שהמידע ינוצל על-ידי גורמים עוינים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד