י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ליברמן, אתה קורץ לחרדים?

ח"כ אביגדור ליברמן מ'ישראל ביתנו' הגיע היום לדיון על פסילת המפלגות הערביות. האם מטרת העתירה היא כדי להגיע לקהלים דתיים שבאופן מסורתי נמנים על הימין? • ראיון לצפיה

ח"כ אביגדור ליברמן, בראיון לאלי שקד
ח"כ אביגדור ליברמן, בראיון לאלי שקד

ח"כ אביגדור ליברמן מישראל ביתנו התיצב היום (ג) בשערי בית המשפט העליון, כדי להשתתף בדיון על פסילת המפלגות הערביות מלהתמודד בבחירות לכנסת. קודם הדיון פרץ עימות בין ח"כ ליברמן לבין חברי הכנסת אחמד טיבי וטאלע א-סנע.



שאלנו את ח"כ אביגדור ליברמן: לאור תוצאות דיונים כאלו בעבר בבג"צ - האם מטרת העתירה היא בעצם רק כדי להגיע לקהלים דתיים וחרדים, שבאופן מסורתי נמנים על חוגי הימין?

"אני חושב שהגישה הזאת לא הוגנת ולא אמיתית, כי אנחנו בסוגיה הזו מטפלים לא רק בעת בחירות. אנחנו הגשנו עתירה גם בכנסת הקודמת, והעברנו חוקים כדוגמת החוק שמי שביקר במדינת אויב אינו רשאי לרוץ לכנסת. אנחנו בהחלט מאמינים שמדינת ישראל, כמדינה יהודית, חייבת להגן על עצמה".

בעניין פסילת המפלגות הערביות, אמר ליברמן: "הייתי מצפה שבית המשפט לא יתערב בהחלטות של ועדת הבחירות המרכזית, דבר הגורם לקונפליקט מובנה בין רשות מחוקקת לרשות שופטת. בית המשפט חייב לראות את העובדות: מדובר במפלגה שהפכה לזרוע המדינית של ארגוני הטרור".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד