י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הגראי"ל שטיינמן אצל אברהם רביץ

הגראי"ל שטיינמן בירושלים: דורש ב'ירחי כלה' שמארגנת 'אגודת ישראל באמריקה', יקיים 'ביקור חולים' אצל ח"כ אברהם רביץ בבית החולים, וייפגש עם הגרי"ש אלישיב, למרות שאינו חש בטוב

הגראי"ל שטיינמן. צילום ארכיון: דני ונתי סבנסקי
הגראי"ל שטיינמן. צילום ארכיון: דני ונתי סבנסקי

במערכות בחירות קודמות, ניתן היה לשמוע את קולו הצלול של חבר הכנסת אברהם רביץ נישא מעל כל במה אפשרית. הרטוריקה, המסרים הברורים, והאצילות שאפיינו את סגנון דיבורו של רביץ, חסרים היום למפלגת 'יהדות התורה'.

רביץ, המרותק מזה מספר שבועות למיטתו עקב השתלת קוצב לב, שוכב במחלקה לשיקום לב בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים. ההשתלה שבוצעה לפני כחודש עברה בהצלחה, ומאז הספיק רביץ להשתחרר לביתו, אך לפני כשבוע התגלו מספר בעיות בהשתלה, ורביץ הובהל בשנית לבית החולים, כדי שניתן יהיה לעקוב מקרוב אחר מצבו הבריאותי.

הגראי"ל שטיינמן נוהג מזה שנים לדרוש בכנס 'ירחי כלה' שמארגנת 'אגודת ישראל באמריקה', במלון רמדה רנסנס בירושלים. השנה החליט הגראי"ל לנצל את ביקורו בירושלים כדי לבקר אצל אברהם רביץ בבית החולים - והערב (ג') יבוא הגראי"ל אל בית החולים 'הדסה עין כרם'. כשהביע את רצונו לבקר את רביץ, אמר הגראי"ל שטיינמן: הכרת הטוב לר' אברהם רביץ היא מעל הכל. למרות חולשתי, אני חייב לו הרבה הכרת הטוב".

הגראי"ל שטיינמן יבקר גם אצל הגרי"ש אלישיב.

המסע מתקיים למרות חולשתו של הגראי"ל, שאמר: "בשביל תורה חייבים לעשות הכל". כמו כן הוסיף שאינו מעוניין להתעסק בנושאים פוליטיים במהלך ביקורו בירושלים, למרות הבחירות הקרבות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד