ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

"הילדים צחקו, ההורים בכו"

ההפתעות לא חדלו לאורך כל המחנה: 160 ילדים חולים צפו במופע קסמים, מופע נחשים, ביקור מפתיע של משאית ליצנים עמוסת כל-טוב – והופעות מבדרות של מתנדבי 'לב מלכה'

"הילדים צחקו, ההורים בכו"


בארגון 'לב מלכה' מסכמים בסיפוק את מחנה-הנופש, 'להדליק את האור', שבו משתתפים מדי חורף ילדים חולי סרטן מארבעה בתי-חולים ברחבי הארץ. במחנה השנים-עשר במספרו, נטלו חלק מספר שיא של כ-160 ילדים חולים, אשר התארחו במלון בן חמישה כוכבים ובילו במיטב האטרקציות.

ההפתעות לא חדלו לאורך כל המחנה – מופע קסמים מרתק, מופע נחשים מדהים, ביקור מפתיע של משאית ליצנים עמוסת כל טוב, חלוקת פרסים יקרי ערך לכל הילדים, משלוחי פיצות ומיני-מתיקה, והופעות מבדרות של המתנדבים.

"הילדים פשוט לא הפסיקו לחייך", מספר הרב אהרן אברמן, יו"ר "לב מלכה". "צריך לראות את ההורים – כמה הם שמחים לראות את הילדים שלהם, אלה ששכבו חודשים בבתי חולים, מחוברים למכשירים, עוברים טיפולים קשים, חסרי תיאבון ונטולי שיער. פתאום הם שמחים, רוקדים, משחקים וצוחקים מכל הלב. הם חזרו לחיים. אין דבר מרגש מזה. הילדים צחקו, וההורים הזילו דמעות של שמחה".

ביומו האחרון של המחנה, יצאו הילדים לצפון הארץ לטיול ג'יפים מרהיב בגולן הקסום. הטיול הסתיים בחגיגת טעמים במפעל שוקולד יוקרתי ובאירוע מרגש במוצב צה"ל בחרמון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד