י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

'טריו' ו'דמיון' יובילו הקמפיין של ג'

הוכרע הקרב ב'יהדות התורה' על זהות משרד הפרסום שילווה את קמפיין המפלגה בבחירות. הזוכים: 'טריו' ו'דמיון'. המאוכזבים: 'תוצאות אפקטיביות' • כל הפרטים

משרדי 'דמיון'
משרדי 'דמיון'

הוכרע הקרב בתוככי מפלגת 'יהדות התורה' על זהות משרד הפרסום שילווה את הקמפיין של המפלגה בבחירות לכנסת. הזוכים: משרדי הפירסום 'טריו' ו'דמיון'.

כזכור, לאחר שהסיעות השונות ב'יהדות התורה' לא הצליחו להגיע להסכמה ביניהן, באיזה משרד פירסום לבחור, הוחלט להוציא את קמפיין הפירסום של המפלגה למכרז בין משרדי הפירסום החרדיים. הרעיון לצאת עם מכרז הועלה על-ידי ח"כ משה גפני, לאחר שאף גורם במפלגה לא רצה להטיל וטו רישמי על אף משרד פירסום.

הבחירה במשרד הפירסום 'דמיון', הנמצא בבעלותה של רותי אטיאס, גיסתו של שר התקשורת אריאל אטיאס, נזקפת לזכותם ח"כ משה גפני וראש עיריית בני ברק יעקב אשר.

הבחירה ב'טריו', הנמצא בבעלות משרד הפירסום 'אדלר חומסקי' (המריץ את הקמפיין של 'קדימה') נעשה לאחר לחצים מצד ח"כ יעקב ליצמן והעסקן מוטקה בלוי מ'דגל התורה'. את 'טריו' מנהל מוטי קוטיינר, חסיד גור.

ח"כ מאיר פרוש לחץ לגייס אל הקמפיין את משרד הפירסום 'תוצאות אפקטיביות', אולם הוא הפסיד.


עוד כתבות בנושא:

יצא למכרז: הקמפיין של 'יהדות התורה'
"גם טיטולים אי אפשר לשווק בשבועיים"
פרסום 'דמיון' השיק משרדים חדשים
אמרו 'כן' ל'מסכן'!



בשבועות האחרונים עלו וירדו שמות של משרדי פירסום, תוך שכולם - פוליטיקאים, עסקנים ואנשי פירסום - בחשו בקדירה וניסו להפעיל קשרים ולחצים, בניסיון נואש לזכות בהובלת הקמפיין.

השמות שהוזכרו כמועמדים פוטנציאלים בתחילה היו גם משרד 'בולטון-פוטנציאל' – המשרד שהוביל את קמפיין המפלגה בבחירות הקודמות ("משפחה אחת גדולה", ו"כדי שנוכל לחיות כאן"), משרד הפרסום 'גל-אורן', שכמה מבכירי המשרד ידועים כקרובים מאוד לח"כ יעקב ליצמן, 'תוצאות אפקטיביות' ו'פרסום נטו'.

'גל אורן', המוביל כיום את קמפיין הבחירות של 'האיחוד הלאומי', הודיע כבר בשלב מוקדם על פרישתו מהמכרז.

משרד 'אפיקים', בהנהלת יגאל רווח, לא התמודד במכרז, שכן הוא מוביל את קמפיין הבחירות של ש"ס בציבור החרדי.

כעת, עם תחילת מערכת הבחירות, הוא ימצא עצמו נלחם חזיתית בשני המשרדים שנבחרו - במאבק על קולות הציבור החרדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד