כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

'מעריב' ו'ידיעות': 6 מנדטים ליהדות התורה

הסקרים המתפרסמים היום ב'ידיעות' וב'מעריב' חוזים: ש"ס מקבלת 9-10 מנדטים, בעוד יהדות התורה תקבל, לפי שני העיתונים, 6 מנדטים. ישראל ביתנו זוכה ל-14 עד 16 מנדטים

הח"כים החדשים של יהדות התורה. כולם בפנים?
הח"כים החדשים של יהדות התורה. כולם בפנים?

לפי הסקרים המתפרסמים היום (שישי) בעיתוני סוף השבוע, הרב ישראל אייכלר, המוצב במקום השישי ברשימת 'יהדות התורה', יכול להיות רגוע. הוא בפנים.

לפי הסקרים, המרוויח הגדול מהמבצע בעזה הוא יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הרושם לו ולמפלגתו הישגים נאים - זוכה ל-14 עד 16 מנדטים - לו הבחירות לכנסת ה-18 היו מתקיימות היום.

לפי סקר 'ידיעות אחרונות", שנערך בשיתוף מינה צמח ומכון הסקרים "דחף", ומתפרסם שבועיים וחצי לפני הבחירות הכלליות חוזה 29 מנדטים לליכוד. מיד אחריו מגיעה קדימה עם 25 מנדטים.

הסקר מבשר עוד על התחזקות של מפלגת העבודה עם 19 מנדטים וחוזה הישג של 14 מנדטים לישראל ביתנו, עשרה לש"ס, שישה מנדטים ליהדות התורה, מרצ משתרכת מאחור עם חמישה מנדטים, לחד"ש נתנו הנשאלים רק ארבעה מנדטים והאיחוד הלאומי יזכה לשלושה מנדטים.

רע"מ-תע"ל ובל"ד שעמדו בעין הסערה הפוליטית בשבוע האחרון יזכו, כך על פי הסקר, לשלושה מנדטים למפלגה הראשונה ושנים לשניה.

גם לפי סקר מעריב, המרוויח הגדול מהמבצע בעזה, הוא אביגדור ליברמן. הסקר, שנערך בשיתוף עם מכון טלסקר, חוזה לו התחזקות משמעותית ל-16 מנדטים - מספר מנדטים זהה לזה שחוזה הסקר למפלגת העבודה בבחירות הקרובות.

עוד עולה מהסקר, כי לו הבחירות היו נערכות היום הליכוד היה מנצח עם 28 מנדטים, לקדימה היו 24 מנדטים, לש"ס תשעה, יהדות התורה תקבל שישה מנדטים, ומרצ גם עם שישה מנדטים.

הבית היהודי וחד"ש זוכות על פי סקר מעריב לארבעה מנדטים, רע"מ-תע"ל לשלושה והאיחוד הלאומי ובל"ד יקבלו שתי מנדטים כל אחת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד