כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

'יהדות התורה' מעבירה הילוך

השבוע ייפתחו המטות המקומיים של 'יהדות התורה'. במוצאי שבת נפתח המטה הראשון בקרית ספר בהשתתפות חכי"ם מ'יהדות התורה' • יצחק לב ארי תיעד את האירוע, ושי איזנברג מביא את הנאומים

'יהדות התורה' מעבירה הילוך

במוצאי שבת החלו להיפתח המטות המקומיים של 'יהדות התורה'. באופן מסורתי, המטה הראשון שנפתח הוא המטה בקרית ספר. באירוע שנערך באחת מדירות הפעילים השתפו ראש העיר יעקב גוטרמן. וחברי הכנסת: משה גפני; אורי מקלב, והמועמד מטעם חסידות ויזניץ' אליעזר מוזס.

מוזס שפתח את האירוע אמר: "אני לא רוצה לדבר על המחלוקות שישנם בציבור החרדי, כולנו צריכים להתאחד ולעבוד קשה בכדי להביא שמונה מנדטים, צריך להשאיר את הכל מאחורינו, ולהסתכל קדימה".

ח"כ משה גפני אמר: "אני לא רוצה לדבר על המחלחמה שישנה כביכול עם ש"ס, אם הייתי רוצה להילחם היו לי שישה כדורים בקנה. אני מאחל לש"ס שתגדיל את כוחה, ולא תתערב בקהל המצביעים שלנו. מה שאני כן רוצה להגיד: מדברים על התקציבים שש"ס דאגו לאשר. בתקציב הישיבות לשנה זו אישרו 120 מליון ש"ח, במקום חצי מליארד ש"ח. אם אנחנו נרד גם זה ייגמר. צריך להבין, שבכנסת הבאה יהיו גם כך בהרבה פחות דתיים. הסיעות הדתיות לאומיות לא בטוח שיעברו את אחוז החסימה. בקדימה יש כיום 4 חכי"ם דתיים שעל פי המסתמן לא ימשיכו בכנסת הבאה. וצריך הרבה רחמי שמיים.

"אני רוצה לדבר דווקא על המחלוקות שישנם בתוך 'יהדות התורה', רק אצל החרדים אני שומע על המחלוקות שיש אצלנו בתוך הסיעה, אצל החילונים אני לא שומע על המחלוקות. רק אצלינו אני שומע על כך, צריך להפסיק עם הפרסומים הללו".

אורי מקלב כהרגלו העדיף לתת נאום ניטרלי ואמר: "אני מקווה שכל הפעילים יתגייסו למען המטרה, המצב לא פשוט ואנחנו זקוקים לכל קול".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד