א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

בחורי ישיבה בשירות התעמולה של 'קדימה'

שני חרדים ששלחו הודעה לאייל ארד, האסטרטג של 'קדימה', הופתעו לקבל ממנו שיחת טלפון עם הזמנה לפגישה. לאחר ראיון קצר, הם הפכו לקופירייטרים המנסחים סלוגנים לציפי ליבני

חושף כישרונות. אייל ארד
חושף כישרונות. אייל ארד


קדימה מנסה לעשות שימוש בראש התלמודי, או שמדובר סוג של קמע?

שני תלמידי ישיבה מירושלים, שלחו בשבוע שעבר הודעה אלקטרונית תמימה למטה הבחירות של מפלגת קדימה, והציעו מספר סלוגנים התומכים במועמדותה של ציפי ליבני לראשות הממשלה. הם צירפו מספר טלפון - ובכך תם העניין מבחינתם. השניים שכחו מהמשובה שחוללו ברגע של שעמום.

אלא שהקמפיינרים של 'קדימה' חשבו אחרת.

למחרת, קיבלו השניים שיחת טלפון. על הקו: אייל ארד, מנהל הקמפיין והאסטרטג של קדימה. "קראתי את הסיסמאות ששלחתם למטה קדימה, והתרשמתי מהן מאוד. אני מעוניין לפגוש אתכם", הפתיע ארד. השניים לא ידעו אם זו שיחה רצינית או שמא מדובר במעשה קונדס. הם החליטו ללכת למקום המפגש, שם המתין להם אייל ארד. הוא הציע להם עבודה בשירות המפלגה, תמורת תשלום הגון.

"די נבהלנו מעצמנו כאשר קיבלנו את ההזמנה לפגישה", מספר אחד מהם. "לא התכוונתי לכך ברצינות. בסך הכול, הבריקו בראשי מספר סיסמאות בחירות, דוגמת: 'ביבי? עדיף כבר ברק' וכדומה. הייתי עם החבר במשרד של ארגון חסד מסוים ושלחנו משם את ההודעה.

"כשאייל ארד התקשר אלי, חשבתי שמדובר במתיחה, או בניסיון לחמוד לצון. כמה מהסיסמאות שהצענו, מתנוססות כבר בחוצות ומשודרות בתשדירי הבחירות של קדימה. ארד הסביר לנו, שזו השיטה שלו בקביעות: לחשוף כישרונות עלומים ולהיעזר בהם".

• כמה משלמים לכם?

"משלמים טוב".

וכך, שני תלמידי הישיבה עסוקים בימים אלה במקום בלימוד - בכתיבת חומרים והכנת סיסמאות לתשדירי התעמולה וכרזות הפירסום, המעודדות את ההצבעה למפלגת קדימה והעומדת בראשה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד