י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

גם כי אלך בגיא צלמוות

חסיד ברסלב כבן 30 שהתבודד ביער ליד ביתר עלית נתקל בצעירים בעלי חזות ערבית. הצעירים שדדו את רכבו כספו ואת הטלפון האישי. חסיד שעבר במקום הזמין את כוחות ההצלה. המשטרה פתחה בחקירה

גם כי אלך בגיא צלמוות

אלפי חסידים מתבודדים ביערות השונים בכל רחבי הארץ לתפילה עם קונם. ביום חמישי האחרון ההתבודדות כמעט ועלתה לאחד מהחסידים בחייו. החסיד הוכה ונשדד ונזרק לוואדי ביער חשוך כשהוא פצוע וחבול.

המקרה אירע ביער ביתר הסמוך לישוב 'ביתר עלית' כאשר אחד מתושבי העיר, חסיד ברסלב כבן 30 התבודד ביער והחל להתפלל. לפתע ניגשו אליו שלושה צעירים בעלי חזות ערבית, הכו אותו וגנבו מכיסיו את המפתחות לרכבו וכן סכום כסף גדול שהיה בכיסו. הצעירים הערבים הכו את החסיד בחוזקה ודחפו אותו במדרון ההר ביער החשוך מגובה של כעשרה מטרים, ונמלטו עם רכבו. החסיד הפצוע שגם מכשיר הסלולארי נלקח ממנו, לא יכול היה אף להזעיק עזרה. למרבה מזלו חסיד נוסף שהגיע למקום הבחין בו שרוע פצוע בתחתית הוואדי, והזעיק עזרה.

למקום הגיעו במהירות מתנדבים של מד"א וארגון "איחוד הצלה" מ"ביתר עלית" שהחלו להגיש לו סיוע רפואי ראשוני. "הפצוע חולץ מההר בחבלים בסיוע אנשי הכיבוי המקומיים" מספר שמשי גרוסברגר אחראי "איחוד הצלה ביתר", "הוא היה אמנם פצוע קל, אך עבר טראומה מהשוד שעבר ומהכסף והרכב שנגנבו ממנו בעודו בתפילה".

אמבולנס של מד"א העביר את החסיד לטיפול רפואי בבית החולים והמשטרה פתחה בחקירת האירוע שהוגדר פלילי. בארגון "איחוד הצלה" קראו להגביר את הערנות בעת המתבודדים שוהים לבדם ביערות החשוכים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד