כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אל על הקימה "חטיבת לקוחות": איחוד של חטיבות השירות והמכירות

בראש החטיבה יעמוד סמנכ"ל השרות, דוד מימון. חטיבת הלקוחות תמזג את מכלול הפעילות מול הלקוחות בתחומי השירות והמכירות. מנכ"ל 'אל על': השינוי נובע מהרצון להוסיף ולשפר את מערך הטיפול השוטף בלקוחות החברה"

אל על הקימה "חטיבת לקוחות": איחוד של חטיבות השירות והמכירות
חברת אל על

אל על הודיעה על רה ארגון בחטיבת השירות, שבמסגרתו אוחדו תחומי השירות והמכירות תחת קורת גג ניהולית אחת - חטיבת לקוחות.

בראש החטיבה יעמוד דוד מימון המכהן ב-3 וחצי השנים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל השירות. חטיבת הלקוחות תמזג בתוכה את מכלול הפעילות מול הלקוחות בתחומי השירות והמכירות.

חטיבת הלקוחות תאגד בתוכה את אגף מבצעי קרקע, תחנת ישראל, שירות בטיסה, שירות לקוחות, סניף ישראל וראשי אגפים איזוריים בחו"ל.

מטרת המהלך - להרחיב את משאבי המכירות ותפיסת השרות, ולקדם מספר מטרות מרכזיות ובהן יצירת כתובת אחת ללקוח בכל שלבי האינטראקציה עם החברה, מתן מענה מידי ללקוח באמצעות אנשי מקצוע מיומנים בתחומי ממשק שונים, סגמנטציה - מכירות ושרות ממוקדי לקוח, הרחבת המכירות הישירות, חיזוק השותפות עם סוכני המכירות, קיצור תהליך המכירה והשירות.

תהליך זה יוביל את חטיבת הלקוחות להתמקד במתן מענה כולל, מדויק ויעיל ללקוחות ואת חטיבת המסחר בראשות אלי כהן להתמקד בהיבטים תעופתיים וקשרים תעופתיים בינלאומיים, תיירות פנים וחוץ, קביעת מדיניות, תמחור, תכנון אסטרטגי, פיתוח מוצרים חדשים ושיווק.

חיים רומנו, מנכ"ל אל על, אומר: "השינוי נובע מהרצון להוסיף ולשפר את מערך הטיפול השוטף בלקוחות החברה, באמצעות מתן מענה תחרותי נכון יותר לכלל לקוחותינו ושותפינו העסקיים. בחטיבת הלקוחות ימצאו לקוחותינו כתובת מטפלת אחת החל משלב הזמנת כרטיס הטיסה ועד לקבלת כבודתם עם הגיעם ליעדם. חטיבת המסחר תתמקד בהרחבת פעילות התיירות של אל על בכל היבטיה, הרחבה ופיתוח של סל המוצרים בתיירות הנכנסת והיוצאת, קביעת מדיניות, ושיווק".

דוד מימון, סמנכ"ל הלקוחות של אל על ציין, שהתחרות על ליבו של הצרכן נמדדת בראש ובראשונה באיכות השירות ללקוח. אל על חברה המובילה את התפיסה השירותית, השמה את צרכיו של הלקוח במרכז. "הקמת חטיבת הלקוחות והעמדת הלקוח במרכז מעגל שירות אחד, שתחילתו בתהליך המכירה וסיומו בסוף הטיסה, תואמת יביא לשיפור הממשק הכולל עם הלקוח ויאפשר לאל על להציע את סל השירותים המלא של החברה", הטעים מימון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד