י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נפתח מכון להתפתחות הילד בכפר חסידים

המכון החדש, השייך לקופ"ח כללית, נחנך במעמד רבנים וראשי העיר. מנהל המכונים להתפתחות הילד של ה"כללית" במחוז: המכון נגיש וממוקם בקרבת מקום המגורים, תקל מאוד על האמהות בהגעה לטיפולים

נפתח מכון להתפתחות הילד בכפר חסידים
כללית

בטקס חגיגי נקבעו מזוזות במרכז החדש להתפתחות הילד, שהוקם במרפאת ה"כללית", בכפר חסידים, במעמד הרב משה יעקובי, רב קהילת חיי תורה וראש כולל מאורות, הרב יצחק שכטר רב שכונת בנה ביתך, יהודה מלמד מנכ"ל מוסדות אור חדש, הרב אברהם לוגסי ראש כולל לוית חן ומרבני רכסים, יורם עדיקה מנכ"ל מוסדות יקירי רכסים; ראש המועצה המקומית רכסים דן כהן, והרב הראשי של ה"כללית", תושב הישוב, הרב חיים קאופמן.

בדברי הברכה ציינו כל הדוברים את החשיבות שבטיפוח ילד קטן כמו שתיל, והמחוייבות להביא להתפתחותו התקינה והטובה.

אינג' שלמה פרי, המנהל החדש של המחוז, שאפשר בתוך 3 חודשים ממועד כניסתו לתפקיד את הקמת המכון החדש, הדגיש את החשיבות הרבה שמייחסת ה"כללית" להקמת המכון החדש ואת רצונה של ה"כללית" לפתח את שירותי הבריאות מטעמה ברכסים כפר חסידים, תוך התאמה לצרכים המיוחדים של היישוב.

ד"ר נתנאל צלניק, מנהל המכונים להתפתחות הילד של ה"כללית" במחוז, שהוא נוירולוג ילדים בכיר גם במחלקת ילדים בבי"ח כרמל, הדגיש את החשיבות שבמתן שירות התפתחות הילד באוכלוסיה מרוכת ילדים. היותו של המכון נגיש וממוקם בקרבת מקום המגורים, תקל מאוד על האמהות בהגעה לטיפולים עם הילדים.

המכונים להתפתחות הילד של ה"כללית" במחוז, בניהולו של ד"ר צלניק, מוכרים באיכותם המקצועית ולכן גם היחידים בארץ שמכשירים בקהילה מתמחים.

ה"כללית" מפעילה במכון צוות רב מקצועי מיומן שכולל: פיזיותרפיסטיות, מרפאות בעיסוק, קלינאיות תקשורת ועובדת סוציאליות שלכולן התמחות מיוחדת בהתפתחות הילד. במתקנים חדשים ומשובבי עין לילדים, ניתן טיפול בגישות מובילות. הטיפול ניתן לילדים וכולל גם הדרכה ותמיכה להורים ולמשפחה.

שבועיים לפני טקס חנוכת המכון, פקד את הישוב מנכ"ל ה"כללית", מר אלי דפס, שהקדיש זמן רב למפגש עם צוותי מרפאת ה"כללית", בדק דרכים לשיפור השירות ונתן את ברכתו לקידום והשקעה בשירות הניתן מטעם ה"כללית" לתושבי כפר חסידים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד