ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

אל על- הכי בבית הגרי"ש

מנכ"ל 'אל על' הגיע לביקור בבית הגרי"ש אלישיב, וביקש לעודד את הציבור לטוס בחברת 'אל על'. הגרי"ש: "שהחברה תמשיך לשמור שבת. זה משתלם וטוב לכולם" • כתב 'בחדרי חרדים' היה שם ומגיש גלרית תמונות

מנכ"ל 'אל על' עם הגרי"ש אלישיב
מנכ"ל 'אל על' עם הגרי"ש אלישיב

מנכ"ל אל על, חיים רומנו, הגיע לביקור בבית הגרי"ש אלישיב. הרב יוסף אפרתי, שנוכח בשיחה, הציג את רומנו וציין לשבח את דבקותה של 'אל על' בהחלטה שלא להפעיל טיסות בשבתות ומועדי ישראל.

בשיחה סקר המנכ"ל את פעולותיה של 'אל על' בתחום וציין כי "אל על היא החברה היחידה בישראל ובעולם, שאינה מפעילה טיסות בשבת וזאת מתוך כיבוד ערכי היהדות והמסורת". הגרי"ש, שגילה עניין רב בדברים, הודה למנכ"ל על מאמציו ועודד אותו: "שהחברה תמשיך לשמור שבת. זה משתלם וטוב לכולם".

אל מנכ"ל 'אל על' התלוו הרב צבי אודסר, חבר ועדת הרבנים לענייני השבת, והקברניט רמי איסקוב, יו"ר מטה המנכ"ל. האורחים ציינו את המאמצים הכבירים שמשקיעה החברה בתכנון לוח הטיסות כך שכל המטוסים ינחתו זמן ניכר לפני כניסת השבת. לדבריהם, בשנתיים האחרונות אירעו מספר מקרים בהם אירחה 'אל על' מאות נוסעים על חשבונה בשבת, במקומות שונים בעולם, בעקבות דחיית מועד ההמראה והחשש שהנחיתה בישראל תתבצע לאחר כניסת השבת.

מנכ"ל 'אל על' אמר עוד, כי חברת 'אל על' מצפה שהציבור החרדי יעניק העדפה ברורה לחברה. "אין לציבור החרדי חברת תעופה קרובה אליו יותר, המתאימה את שרותיה לציבור החרדי כמו אל על", אמר. הגרי"ש חזר ואיחל למנכ"ל ולחברת אל על "ברכה והצלחה בכל. יישר-כוח על כל מה שאתם עושים. יפה מאוד. ברכה והצלחה".

בסיום המפגש, שארך כרבע שעה, הגיש המנכ"ל להגרי"ש את ספרו "דברי אגדה על פרשיות השבוע ומועדי השנה", בכריכת עור מהודרת, כשעליה הוטבע סמל חברת אל על – הכי בבית בעולם.

הגרי"ש קיבל את התשורה במאור פנים והודה בלבביות למנכ"ל אל על.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד