ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

למלא סקרים ולהרוויח כסף. זה אמיתי!

חברות וארגונים רואים במגזר החרדי "גוש" אחיד, שאין צורך להבין אותו. אתר panel4all מזמין גולשים מהציבור החרדי למלא סקרים ולהרוויח כסף - על כל סקר שימלאו • כתבה פרסומית

למלא סקרים ולהרוויח כסף. זה אמיתי!



"אם היו שואלים אותי, זה היה נראה לגמרי אחרת".

כמה פעמים ביום המחשבה הזו עוברת לך בראש? אם יצרנית השוקולד הייתה שואלת אותך מי בביתך אוכל שוקולד - המוצרים שלה היו נראים אחרת. אם החברה להשכרת רכב הייתה מתייעצת איתך לגבי המועדים המועדפים למבצעים - המכירות שלה היו נראות אחרת. אם המפלגה הייתה מקשיבה למה שיש לך להגיד על המסרים שלה - התוצאות שלה בבחירות היו נראות אחרת.

אבל, מעט מאוד גורמים מקשיב לך ולעצות שיש לך לתת להם. הרבה חברות וארגונים, רואים במגזר החרדי "גוש" אחיד של אנשים בעלי מאפיינים, תפיסות וצרכים משותפים, שאין צורך להעמיק ולהבין אותו ואת הניואנסים הרבים של הפרטים המרכיבים אותו.

הקול שלך, כצרכן, כאזרח, כאיש משפחה כמעט ואינו נשמע, ולכן אינו משפיע על החלטות משמעותיות.

אבל זה עומד להשתנות.

עכשיו לא רק שלא יתעלמו מדעתך, אלא אפילו יבקשו ממך להביע אותה במגוון נושאים ואף יתגמלו אותך כספית.

איפה זה קורה?

חברה בשם פאנלס, אשר עורכת סקרים על גבי האינטרנט, קוראת לך ולגולשים נוספים מהמגזר החרדי להצטרף לפאנל משיבים ייעודי שמטרתו, ייצוג המגזר והשפעה על מקבלי ההחלטות באשר הם.
במידה ותצטרף לפאנל המשיבים, תקבל מדי פעם זימון לסקרים במגוון נושאים. באמצעות הסקרים תוכל להשפיע על פיתוח מוצרים ושירותים חדשים, על גיבוש אסרטגיה שיווקית ועסקית של חברות כלפי המגזר החרדי ובכלל על הבנה נכונה יותר שלו.

בניגוד לסקרים טלפוניים, שתופסים אותך תמיד כשאתה עסוק במשהו אחר וקצר-רוח, על הסקרים האינטרנטיים תוכל להשיב בזמנך הפנוי, כשנוח לך לעשות כך. בנוסף, תוכל להפסיק את הסקר ולחזור אליו במועד מאוחר יותר.

אבל הכי חשוב: כיוון שדעתך חשובה כל-כך לחברת פאנלס, אתה תתוגמל עליה! המשמעות היא שעל כל סקר שתמלא תרוויח כסף, אשר יועבר אליך בצ'ק על שמך!

עשרות אלפי ישראלים כבר חברים בפאנל המשיבים של חברת פאנלס, ועכשיו זה הזמן שגם אתה תצטרף, תביע את דעתך ותשפיע.

כל שעליך לעשות הוא לגלוש לאתר panel4all להירשם ולהתחיל להשמיע את קולך ואת קולו של המגזר החרדי.

על פאנלס:

פאנלס הינו מכון מחקר, המתמחה בביצוע סקרים על גבי פלטפורמת האינטרנט. החברה עורכת סקרים עבור חברות מובילות במשק כמו Yes, בנק דיסקונט, אל על ועוד. החברה הינה מכון המחקר הרשמי של ערוץ הכנסת וחדשות ערוץ 2.

החברה מפעילה פאנל משיבים אינטרנטי ייעודי למגזר החרדי, אשר לוקח בחשבון את המאפיינים הייחודיים של המגזר. כל פרטי החברים בפאנל, והתשובות שהם נתנו על הסקרים השונים, נשארים בחברה בדיסקרטיות מוחלטת ולא נעשה בהם שימוש מסחרי אחר.


קישורים:
לאתר panel4all
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד