ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

אריאל אטיאס מדבר • ראיון וידאו מיוחד

"מי שחושב שאפשר להעמיד סגן שר הזקוק לחתימת רה"מ על כל צעד, טועה. אנחנו היחידים שיכולים לפתור את הבעיות במשרד השיכון" • צוות 'בחדרי חרדים' בשיחה מיוחדת עם שר התקשורת • לצפייה

"כל הדברים שעשיתי במשרד התקשורת יישארו גם אחרי שאלך מפה". אריאל אטיאס
"כל הדברים שעשיתי במשרד התקשורת יישארו גם אחרי שאלך מפה". אריאל אטיאס




רק כשמונה שנים חלפו מאז החל אריאל אטיאס את דרכו בש"ס. כמי שלמד בישיבות הליטאיות האשכנזיות, ומגיע מבית ממנו יצאו דיינים המכהנים בבתי הדין השונים שבבני-ברק, הוא שמע על הרב עובדיה יוסף מבלי להכירו אישית.

אלא שהבחור הצעיר, שהחל לעבוד בהכשר 'בית יוסף', התגלה עד מהרה כבעל כישרונות נדירים. ההישג, שהפך את מערכת הכשרות הזו מהכשר שולי לאימפריה של ממש, נרשם על שמו, והיווה את כרטיס הביקור שלו אל העולם הפוליטי.

וגם שם דרך כוכבו באופן מהיר ויוצא-דופן.

כאשר נכנס אל משרד התקשורת הרימו רבים גבה. מה לחרדי ולמשרד הזה? אבל אטיאס, כמו שרק אטיאס יודע לעשות, הוכיח עד מהרה כי יש מה לעשות שם - והרבה. ממשרד שולי ובלתי נחשב, הוא הפך אותו לאחד מהמשרדים היותר דומיננטיים, כאשר חלק גדול מפעולותיו הברוכות מופנות לא רק אל הציבור החרדי, ציבור שולחיו, אלא גם אל הציבור החילוני. כל זה, ועוד, הביאו לאיש עד מהרה הערכה מקיר לקיר. גם מי שכעסו עליו, עקב דעות יוניות יתר על המידה, לא יכלו שלא להודות בכישוריו ובהצלחתו המסחררת. חוק ניידות המספרים והרדיו התורני החדש הן רק שתים מהפעולות, שייזכרו על שמו.

לא בכדי קושרים רבים את שמו עם מפורסם אחר מאנשי ש"ס (לשעבר). גם הוא, כקודמו, עלה במהירות מטאורית בסולם ההצלחה.

אלא שאריאל, מצויד בהוראת רבו, שומר על החוק בקפדנות יתירה. "אם יש לך ספק, תתייעץ עם עוד עורך דין שלא יהיה ספק", הורה לו הגר"ע יוסף. וכמו שהדברים נראים, העצה-הוראה התקבלה ומומשה.

יומיים לפני הבחירות יצא צוות 'בחדרי חרדים' כדי לעמוד על טיבו. "אפשר לשאול כל שאלה, ולו אף הקשה ביותר", נענה מראש לתנאי שהצבנו בפניו. ואף קיים. כשהוא מישיר מבט אל המצלמה, ענה על שאלותינו אחת לאחת.

הראיון המרתק ארך כשעה. תמצית ממנה מוגש כאן.

בראיון משוחח אטיאס בגילוי-לב על עמדותיו המדיניות-ביטחוניות, מסביר מהי באמת דעתו על ההתנתקות, וגם על הקמפיין של ש"ס, ההתמודדות מול יהדות התורה, אשכנזים וספרדים, מוסדות חינוך, אלי ישי, אריה דרעי ועוד.

הראיון המלא ישודר לאחר הבחירות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד