א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

ליברמן ביקר בכותל. ש"ס: פאתטי

יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו' הגיע להתפלל בכותל המערבי, באומרו: "זה מסורת משנת 96', אנחנו לא מוותרים על מסורת". בש"ס מגיבים: "שליברמן יטמון פתק בקשת סליחה על רצונו לעקור הדת"

אביגדור ליברמן בכותל. צילום: פלאש 90
אביגדור ליברמן בכותל. צילום: פלאש 90

העימות בין יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לתנועת ש"ס עולה שלב. ליברמן הגיע הערב (ב') אל הכותל כדי לטמון פתק לקראת הבחירות. בתגובה, תקפו אנשי ש"ס את ליברמן וכינו את הביקור "פתטי".

ליברמן, שלווה בצבא שלם של עיתונאים, חזר במהלך הביקור בכותל על סיסמת הבחירות של מפלגתו ואמר לנוכחים: "המסר החשוב ביותר הוא: אין נאמנות – אין אזרחות".

כשנשאל על מי ימליץ להרכיב את הממשלה, ענה: "אני אמליץ לנשיא רק אחרי יום שלישי, בינתיים צריך להצביע ל'".

יו"ר ישראל ביתנו התייחס גם לעצם הביקור בכותל, וסיפר כי הוא נוהג להגיע למקום מדי מערכת בחירות. "זאת המסורת", אמר ליברמן. "מ-96', מאז שאנחנו משתתפים במערכות הבחירות, אנחנו מגיעים לכותל ואנחנו לא מוותרים על המסורת".

בש"ס תקפו את הביקור, ואמרו כי ליברמן הפך את הכותל לפוסטר ולהזדמנות לצילום. "ההצעה שלנו היא שהפתק שיטמין ליברמן בין אבני הכותל יכלול בקשת מחילה וסליחה על רצונו לפתוח חנויות חזיר ולמסד את ברית הזוגיות", אמרו בש"ס.

"כנראה שהניסיון הבא להסתיר את תכניותיו האנטי-דתיות ואנטי-יהודיות יכלול חבישת כיפה או מגבעת. מדובר בביקור בשריד בית מקדשנו ולא במגרש הטניס, זהו ביקור פתטי".

המלחמה בין ש"ס לישראל ביתנו נפתחה כבר בשבוע שעבר, כשהגר"ע יוסף, תקף בחריפות את ליברמן ואנשיו. "אלו אנשים שאין להם תורה, אנשים שרוצים נישואים אזרחיים, חנויות חזיר וגיוס בני ישיבות", אמר הרב. "חלילה לא יתמכו בהם, זהו איסור גמור. מי שיעשה כך - עוונו גדול מנשוא. מי שעושה כך תומך בשטן, ביצר הרע".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד